rotta2 Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Hey har da en lvl 70 Warrior jeg har gravd fram igjen å syns det var veldig artig å spille igjen... men lurer litt på viken build jeg burde gå for å noe gear som er gerit å bruke.... Har nå prøvd å kjøre protection men dør jo hele tiden før jeg klarer å ta livet a en ensete mobb.... kan vere det er gearet mitt som er for crappy til å kjøre denne builden til å lvl med... står her på denne siden at protection ruler til å lvl med men ikke min oppfatning.... Warrior Prot LvL Linker med armory link til min char så kan kansje noen drevne wow spillere se å anbelfale meg litt ??? er selv meget rusten kjenner jeg Armory Link Tusen takk til alle som vil gji noen råd til en warrior på vildspor Smyegel
zawson Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Du kan jo prøve å sjekke ut denne siden? Ellers finner du sikkert masse nyttig på wowwiki Det er i alle fall de plassene jeg ville sjekket først. -Cocho
Mythix_InnleggNO Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 for å være helt ærlig, så er gearet ditt helt på trynet for protection levling Kjør PvE arms levling, det funker fjell. Fruitz, 80 Tauren warrior.
Remnant Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Helt ærlig, det kommer helt ann på hva du liker selv. Arms og Fury funker fett til å lvle med, selv lvlet jeg med Arms. Axe of Frozen Death til jeg fikk De-Raged War Axe:) Prøvde meg på protection, hadde bra nok gear, men jeg er enig, det tok litt for lang tid å drepe en mob i protection. Så det kommer ann på om du liker arms eller fury.
Ghaundan Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 EN mob? Lvlet gamle main'en min (spiller ikke på den lengre, kamerat gjør det) som prot og da tok jeg ikke 1 og 1, heller 3-5. Prots greier seg utrolig fint mot melee mobs, sliter dog mer mot casters (med mindre det er en om gangen, da tar du såvidt skade)og ranged.
Grande_InnleggNO Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 jeg har hatt warrior i lvl 70-80. Andbefaler Fury til og lvl, Fury er PvE , Arms er PvP og prot er jo selfølgelig PvE da. Fury er andebefalt av mange!
Remnant Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 EN mob? Lvlet gamle main'en min (spiller ikke på den lengre, kamerat gjør det) som prot og da tok jeg ikke 1 og 1, heller 3-5. Prots greier seg utrolig fint mot melee mobs, sliter dog mer mot casters (med mindre det er en om gangen, da tar du såvidt skade)og ranged. Det var ikke ment som én mob, men det tar bare lang tid å drepe en mob. Jeg tok også 3 stykk om gangen, men foretrekker sterkt arms/fury til lvling, helst arms.
Ghaundan Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 jeg har hatt warrior i lvl 70-80. Andbefaler Fury til og lvl, Fury er PvE , Arms er PvP og prot er jo selfølgelig PvE da. Fury er andebefalt av mange! Prot warr/prot pala i pvp mot nuker teams kan bli veldig morsomme affærer kan jeg si deg
machine_InnleggNO Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg byttet relativt ofte, Prot til lvl 72, arms til 74 fury til 76 prot til 80. Nå er jeg arms/fury DS for å best mulig dps i raids, men jeg savner prot til tider. Er enig med Gaundan om Prot i pvp, særlig mot casters. Det å derimot skrive at Arms er PVP blir vel som å si at Resto er kun PVE... Grande bør nok sette seg litt mer inn i sin egen klasse.
Remnant Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 Jeg er mainspec protection, så det er jo selvfølgelig det jeg spiller mest. Men er også uenig at arms er PvP, jeg brukte Arms selv en masse i raid når jeg måtte være dps og det fungerte utrolig bra, slo mange av guildens castere og andre melee mainspecs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå