Gå til innhold

Nettbutikker\tjenester for nedlastning av spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tja, Steam er jo kanskje den mest kjente. Jeg har ikke prøvd noen av de andre, men siden Steam opererer med euro og noen har problemer med akkurat det får de litt kjeft. Og noen av spillene er jo dyre, jeg nekter ikke for dèt.

For meg er det utslagsgviende at de har mange tilbud på Steam samt den sosiale biten med grupper og venneliste med mulighet for chat i spill enten kjøpt gjennom Steam eller lagt til senere.

Endret av AltF4
Skrevet

Steam VAR bra. Etter at de gikk til Euro ble det ikke aktuelt å kjøpe ting der for min del :/ koster jo like mye eller mere enn det gjør i butikker :S (mener nå jeg)

tror ikke jeg vet om noen andre steder å kjøpe spill man laster ned

Skrevet

Okei takker :)

Bruker selv steam. Har drøssevis av spill der. Og så har jeg et via Impulse tjenesten som ligner litt på steam :) Men det er bare fordi de nekter å gi ut spillene sine via steam.

Skrevet

GOG må nevnes.

Direct2Drive og Gamersgate har også fungert flott tidligere (D2D har vel muligens begynt å bli gniene på hvilke områder som får kjøpe spill, men det varierer veldig mellom hvert spill trur eg)

Ellers funker det veldig ofte å gå rett til utviklerene selv for mindre spill og handle derfra.

Skrevet

Jeg bruker Gamersgate jevnlig og må si det fungerer kjempebra. Rask nedlastingstid og god service. Så får du bonuspoeng når du kjøper ting også, som kan brukes senere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...