Gå til innhold

Illuminati i The Secret World (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lurte på en liten ting. det står jo at visst man tar testen kan man vinne beta invite og slikt. men etter eg tok testen så eg ingensteder eg kunne registere meg for å få være med på dette uttrekkningen. så noen som vet kosen det der fungerer så vær snill og fortell for eg vil veldig gjerne være med i den trekkningen :D

Lenke til kommentar

Synd at de legger til at en blir med i fraksjoner.

 

Dette viser at Funcom ikke er en av de som prøver og lage MMO 2.0 noe som jeg syns er synd, med hardt arbeid så er det oppnåelig. Man vet allerede i teorien hvordan å gjøre det. Gjenstår det praktiske da.

 

Synd at det ikke blir en norsk spill utgiver som kaster Blizzard av MMO tronen.

Lenke til kommentar

Ble Illuminati, men er egentlig skeptisk til å joine den typen fraksjoner. Blir som å spille Undead i WoW, Sith i diverse SW-spill, osv. De ender alltid opp med å bli flooda av 12-åringer som vil leke "tr00 ev0l" og være så slemme som mulige, uansett hva, fordi det representerer mørkheten i deres feilfødte sjeler, og at de skal hevne seg på resten av samfunnet fordi de ikke har noen gode venner på skolen eller whatever.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg har troen på dette spillet. Funcom er veldig gode til å lage spill, Age of Conan er bra, men ikke bra nok dessverre. Det blir rett og slett for lite til å være et MMO, samt zonene ødelegger følelsen av å være i en verden. Hadde bare Funcom kunne laget like store og gigantiske spill som blizzard så .. :)

Lenke til kommentar
Vet ikke helt om jeg har troen på dette spillet. Funcom er veldig gode til å lage spill, Age of Conan er bra, men ikke bra nok dessverre. Det blir rett og slett for lite til å være et MMO, samt zonene ødelegger følelsen av å være i en verden. Hadde bare Funcom kunne laget like store og gigantiske spill som blizzard så .. :)

 

Nettopp det som blir bra.

Lenke til kommentar
Synd at de legger til at en blir med i fraksjoner.

 

Dette viser at Funcom ikke er en av de som prøver og lage MMO 2.0 noe som jeg syns er synd, med hardt arbeid så er det oppnåelig. Man vet allerede i teorien hvordan å gjøre det. Gjenstår det praktiske da.

 

Synd at det ikke blir en norsk spill utgiver som kaster Blizzard av MMO tronen.

 

 

Farlig å forsøke å innovere! Helt seriøst! Alle så hva som skjedde med AoC, og mange av grepene de tok var for å gjøre det mer kjent for spillerne. (stats, gear betydning osv) Mange som klagde på at AoC ikke hadde noe pvp mål, kanskje noe de forsøker å endre på her? Time will tell!

 

Meanwhile, I`ll play AoC & watch this beuty grow :D

Lenke til kommentar

Dessuten sa vel Funcom for lenge siden at de ville har forskjellige fraksjoner. Men de har også sagt: Ingen klasser, ingen levler, utstyr har ingenting å si (de er kun for pyntens skyld), det vil være puzzles (i et MMO-spill er det ganske spesielt), og så videre. Ja, de fortsetter med fraksjoner, men de endrer mange av de fundamentale aspektene MMOer pleier å ha. Så selv om de fortsetter å bruke litt av oppskriften til den gamle MMO-kaka, er det fortsatt en hel del grunningredienser som blir byttet ut.

Lenke til kommentar
Synd at de legger til at en blir med i fraksjoner.

 

Dette viser at Funcom ikke er en av de som prøver og lage MMO 2.0 noe som jeg syns er synd, med hardt arbeid så er det oppnåelig. Man vet allerede i teorien hvordan å gjøre det. Gjenstår det praktiske da.

 

Synd at det ikke blir en norsk spill utgiver som kaster Blizzard av MMO tronen.

 

Jaha? Du, som tydeligvis vet mer enn flere hundre personer som lever av å utvikle spill, kan kanskje opplyse oss dødelige hva teorien for å lage MMO 2.0 er?

 

Selv har jeg liten tro på spillet. Tror faktisk de fleste vil ha det mer gøy med gåtene og nøttene som kommer ut enn selve spillet. De fleste lovord som har kommet hver gang har endt i tragedie.

 

"Ingen lvl grind!" Neida, det er skill grind. Whopee? Forskjellen er svært liten, foruten at det som oftest involverer å spamme ability X til du er blå.

 

Gear ubrukelig, vel, den har de jo prøvd på selv før. Og det gikk jo ikke fult så bra.

 

Problemet er at å forbedre characteren er en av de største motivatorene for å spille MMO's. Og de to vanligste måten å gjøre dette på er gjennom lvl/skill og utstyr.

 

Selv er jeg svært skeptisk til The Secret World, tror det kunne blitt ett fantastisk singelplayer spill, men ikke MMO. Håper jeg blir positivt overrasket, hadde vært hyggelig.

Lenke til kommentar
Siden artikkelen hører til PC/360 antar jeg at det er en mulighet for at det også kommer til 360?

 

Det er riktig det at de har annonsert TSW på X360, men de har ikke ressursene til å jobbe med det på dags dato. Det vil være det samme problemet som de har med AoC nå. De har et lite team som jobber med å få det kodet over til X360, men slikt tar nok tid og jeg håper at de først fokuserer på å gjøre TSW til et godt spill på PC -plattformen, for så og jobbe med det til X360.

Lenke til kommentar
Synd at de legger til at en blir med i fraksjoner.

 

Dette viser at Funcom ikke er en av de som prøver og lage MMO 2.0 noe som jeg syns er synd, med hardt arbeid så er det oppnåelig. Man vet allerede i teorien hvordan å gjøre det. Gjenstår det praktiske da.

 

Synd at det ikke blir en norsk spill utgiver som kaster Blizzard av MMO tronen.

 

Jaha? Du, som tydeligvis vet mer enn flere hundre personer som lever av å utvikle spill, kan kanskje opplyse oss dødelige hva teorien for å lage MMO 2.0 er?

 

Selv har jeg liten tro på spillet. Tror faktisk de fleste vil ha det mer gøy med gåtene og nøttene som kommer ut enn selve spillet. De fleste lovord som har kommet hver gang har endt i tragedie.

 

"Ingen lvl grind!" Neida, det er skill grind. Whopee? Forskjellen er svært liten, foruten at det som oftest involverer å spamme ability X til du er blå.

 

Gear ubrukelig, vel, den har de jo prøvd på selv før. Og det gikk jo ikke fult så bra.

 

Problemet er at å forbedre characteren er en av de største motivatorene for å spille MMO's. Og de to vanligste måten å gjøre dette på er gjennom lvl/skill og utstyr.

 

Selv er jeg svært skeptisk til The Secret World, tror det kunne blitt ett fantastisk singelplayer spill, men ikke MMO. Håper jeg blir positivt overrasket, hadde vært hyggelig.

 

Jeg tror du har misforstått. Utstyr vil ha noe å si. Det er bare klærne som ikke har stats, slik at man kan lage en individuell karakter.

 

Høyst sannsynlig vil man få et tonn småting man kan ha på seg, som ringer og slikt, som vil kunne ha stats. Eller ihvertfall muligheten til å feste slike på våpnene dine. De avgjør ikke utseende, men kan ha samme virkning som en kjemperustning i et annet spill. Forskjellen er at man beholder individualiteten selv om man bærer dem.

 

Våpen er forøvrig også utstyr, og de vil selvfølgelig også ha ulike stats.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...