Gå til innhold

Kjøper du samme spill som kompisen gjør?


Anbefalte innlegg

Av ren nyssgjerrighet vil jeg gjerne høre hvor mange som kjøper spill sammen med kamerater.

Selv er jeg PC spiller og kjøper mange spill sammen med gaming kameratene mine. Gjør dere andre det? Hva med dere konsoll spillere?

 

For ordens skyld jobber jeg i annonseavdelingen til Gamer. Jeg stusser litt over at det ikke finnes noen "Buddy deals". Tror ikke Lille Norge blir noen trendsetter akkurat, men mange spill kjøper mann sammen med en kompis. Hvorfor ikke få med en Caps eller T-skjorte eller andre goodies på Buddydeals. Bare tanker.

 

Edit: endret i emne

Endret av CWH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøper vel nesten aldri spill (er litt for grådig,) men når jeg først gjør det pleier jeg egentlig ikke å kjøpe spillet fordi jeg skal spille med venner av meg. Hvis de også har spillet er det bare en bonus, eventuelt en faktor som kan vippe meg fra å kjøpe spillet eller ikke. Likevel er det ikke det alene som får meg til å kjøpe et spill.

Lenke til kommentar

Nja, det jeg egenlig er ute etter er om det er flere som "lar seg friste" til å kjøpe pga kompiser. Selv har jeg kjøpt strategispill og FPS spill sammen med kompiser. Om det er fordi vi er lei av CS, eller det er for å LANe ellers spille samme spill public.

Min liste inkluderer:

Battlefield

Cossacks

Red Orchestra

Total War serien

osv

Lenke til kommentar

Artig spørsmål!

 

Nei. Vi er for det første glad i vidt forskjellige ting, og for det andre så låner vi gjerne bort spillene til hverandre. En annen kamerat og jeg deler omtrent et likt syn på spill, men han kjøper de mer obskure titlene jeg heller låner først og kjøper etterpå.

Lenke til kommentar

Jeg får igjen konstatert hvorfor jeg leser mer i forum enn jeg skriver, klarer tydeligvis ikke formulere meg B)

 

Godt svar AltF4. Praktisert en del av den versjonen og.

 

Siden jeg har bodd i kollektiv med CS klanen min, er det ting som tyder på at jeg er mer spillnerd enn gjennomsnittet. Allikevel trodde jeg det var ganske utbredt at mann delte sine spill ønsker med spillkamerater. At BF gjengen sier; "Kult når nye trackmania kommer, da skal jeg knuse dere.."

Eller som CS gjengen; "Trenger en pause, bli med og spill Red Orchestra."

 

Så dette er altså ikke så utbredt som jeg trodde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...