rvenes Skrevet 19. juli 2003 Skrevet 19. juli 2003 Når eg prøver og koble meg til med gprs på min Ericsson T610 så får eg blåskjerm på pc'n. Det virker i 3-4 sekunder så blå'ner det for den. Systemet er ikkje overklokka. Noken som har ein forklaring? I blåskjerm meldinga (som eg ikkje rekk og lese) så står det noke om blåtann i allefall ei sys fil som er bruk av bluetooth saken. Noken som har eit bra svar på kva eg skal gjere? Har lasta ned siste driver fra 3Com sin heimeside.
Staalkontroll Skrevet 19. juli 2003 Skrevet 19. juli 2003 Når eg prøver og koble meg til med gprs på min Ericsson T610 så får eg blåskjerm på pc'n. Det virker i 3-4 sekunder så blå'ner det for den. Systemet er ikkje overklokka. Noken som har ein forklaring? I blåskjerm meldinga (som eg ikkje rekk og lese) så står det noke om blåtann i allefall ei sys fil som er bruk av bluetooth saken. Noken som har eit bra svar på kva eg skal gjere? Har lasta ned siste driver fra 3Com sin heimeside. Jeg tror det har noe med oprativ systemet vist du kjører windows...har hatt en del problemer selv når bruker blå tann...bruker win 98...(er ikke helt trygg på millenium å 2000 ennå) Har opplevd at det "ødlegger" en del drivere osv....
rvenes Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Skrevet 19. juli 2003 Bruker Windows 2000. Msi blåtanna virka jo perfekt... men den var min bror sin.
JKJK Skrevet 19. juli 2003 Skrevet 19. juli 2003 Når eg prøver og koble meg til med gprs på min Ericsson T610 så får eg blåskjerm på pc'n. Det virker i 3-4 sekunder så blå'ner det for den. Systemet er ikkje overklokka. Noken som har ein forklaring? I blåskjerm meldinga (som eg ikkje rekk og lese) så står det noke om blåtann i allefall ei sys fil som er bruk av bluetooth saken. Noken som har eit bra svar på kva eg skal gjere? Har lasta ned siste driver fra 3Com sin heimeside. Jeg tror det har noe med oprativ systemet vist du kjører windows...har hatt en del problemer selv når bruker blå tann...bruker win 98...(er ikke helt trygg på millenium å 2000 ennå) Har opplevd at det "ødlegger" en del drivere osv.... *LOL* *har opplevd at 2000 ødelegger drivere???*
Staalkontroll Skrevet 19. juli 2003 Skrevet 19. juli 2003 Når eg prøver og koble meg til med gprs på min Ericsson T610 så får eg blåskjerm på pc'n. Det virker i 3-4 sekunder så blå'ner det for den. Systemet er ikkje overklokka. Noken som har ein forklaring? I blåskjerm meldinga (som eg ikkje rekk og lese) så står det noke om blåtann i allefall ei sys fil som er bruk av bluetooth saken. Noken som har eit bra svar på kva eg skal gjere? Har lasta ned siste driver fra 3Com sin heimeside. Jeg tror det har noe med oprativ systemet vist du kjører windows...har hatt en del problemer selv når bruker blå tann...bruker win 98...(er ikke helt trygg på millenium å 2000 ennå) Har opplevd at det "ødlegger" en del drivere osv.... *LOL* *har opplevd at 2000 ødelegger drivere???* Jeg mente jo ikke at 2000 ødlegger drivere! mente at driverene til blå tann kan slette andre drivere... hos meg slettet den driver til skjerm kort...vet ikke hvorfor....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå