Gå til innhold

Sniktitt: Mass Effect 2


Anbefalte innlegg

Herlig å lese at kampene blir mer intense. Syns eneren ble litt tamt i forhold til for eksempel Gears of War. Er klar over at det er urettferdig å sammenligne disse to titlene, ettersom de tilhører to vidt forskjellige sjangere, men det er likevel vanskelig å ikke tenke på hvor smooth og deilig makabert GoW er når man slåss i Mass Effect=/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper på mange, varierte planeter å kjøre Makoen min på^^ Deiligere fartøy finnes det ikke mange av!

 

Så lenge endringene de gjør ikke skaper større problemer enn de som allerede var der, bør spillet bli meget bra. Slik jeg ser det var sideoppdragene i Mass Effect bedre enn hovedhistorien enkelte steder i Bioshock, og slik sett skal det mye til for at spillet feiler.

Lenke til kommentar

Liker ikke helt det de sier om kampsystemet. Kall meg hva du vil, men jeg mener at det systemet og tempoet som var i ME var perfekt for spillet så jeg blir skeptisk når jeg leser om forandringer i det jeg mener bar en av de beste tingene i spillet. Jeg synes også at det med at det som er i siktet da du klemmer inn avtrekkeren blir truffet er et tveegget sverd. Det er flott for å få spilleren til å føle at han treffer det han sikter på (selv om skaden fremdeles blir regnet utifra (skills), men jeg mener også at det tar bort en god del fra det å levle opp en soldier. Flott for andre klasser, men liten nedovertur for soldiers.

 

Dette er jo tross alt bare en sniktitt, men det forrige spillet som gikk gjennom de samme kamforandringene skuffet meg stort (Oblivion). Det kan rett og slett fort føles som en shooter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...