Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Cs sourse

Anbefalte innlegg

Hallo :)

jeg har spilt cs på min pc i 1 år, allti fyngert fint og vært på mange mange LAN, her for noen uker siden, begyte css og hakke noe voldsomt! så jeg tenkte det var virus, så jeg reformaterte den. etter det så instalerte jeg alt på nytt, men samme feilen hakking hakking hakking...

så jeg sendte pcen inn og de reformaterte den på nytt, men samme probleme er ennå!!

har noen forslag om hva som kan være feil? :)

hilsen Marius Aha

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da du har spilt cs så lenge uten problemer, og det at problemet fortsetter etter formatering sier meg at du må oppdatere graffikkort driveren. Jeg kan selvfølgelig ta feil, men det virker mest logisk ;)

Om du leser posten hans så står det at problemet kom før han formaterte, noe som var grunnen til formatering :)

Lenke til kommentar

Du gir altfor lite informasjon om PC'n din. Anyways så har du husket på å installere alt av drivere etter formatering? Uansett så vil jeg anbefale deg å bruke programmer som Trojan Remover og Ad-Aware regelmessig.

Du har sjekket om det ikke temperaturen på skjermkortet som er problemet? At det har samlet seg en god del støv inni der?

Endret av fytech
Lenke til kommentar
Hallo :)

jeg har spilt cs på min pc i 1 år, allti fyngert fint og vært på mange mange LAN, her for noen uker siden, begyte css og hakke noe voldsomt! så jeg tenkte det var virus, så jeg reformaterte den. etter det så instalerte jeg alt på nytt, men samme feilen hakking hakking hakking...

så jeg sendte pcen inn og de reformaterte den på nytt, men samme probleme er ennå!!

har noen forslag om hva som kan være feil? :)

hilsen Marius Aha

CS Source krever bedre maskinvare enn 1.6, det er godt mulig en oppgradering er det som trengs.

For øvrig kan du også prøve diverse FPS configs laget spesielt for spillere med svakere maskiner.

Lenke til kommentar
Du gir altfor lite informasjon om PC'n din. Anyways så har du husket på å installere alt av drivere etter formatering? Uansett så vil jeg anbefale deg å bruke programmer som Trojan Remover og Ad-Aware regelmessig.

Du har sjekket om det ikke temperaturen på skjermkortet som er problemet? At det har samlet seg en god del støv inni der?

har ikke skjekka temperatur, hvordan gjør jeg det? :p

Lenke til kommentar

intel®

pentium Cpu 3.00GHz 2,00 GB RAM

Geforce 8800 GTS 512 mb

vet ikke hovedkorte

1 tb minne

hva mer trenger dere?

første gang jeg har lagt inn noe her så jeg

tenkte ikke så langt at dere trengte denne

informasjon :p:)

men takk for alle svar til nå

Men ja det går ann og spille andre spill som COD4 og farcry2 med fullgrafikk

så jeg vet ikke hvorfor Css ikke går...

Var en dataingeniør som gjorde det, og han kan det nok han :p

mangler ikke noen drivere instalert..

Lenke til kommentar
Da du har spilt cs så lenge uten problemer, og det at problemet fortsetter etter formatering sier meg at du må oppdatere graffikkort driveren. Jeg kan selvfølgelig ta feil, men det virker mest logisk ;)

Om du leser posten hans så står det at problemet kom før han formaterte, noe som var grunnen til formatering :)

Det jeg mente var at graffikdriveren hans kunne allerede være utdatert før han reformaterte, og at problemet da bare fortsatt etter formatering. Men som han sier, så har han driverene i orden, derav jeg tok feil :whistle:

Marius Aha, du kan sjekke temperaturen ved å ta ibruk HWMonitor.

Endret av Ralf
Lenke til kommentar

Det jeg mente var at graffikdriveren hans kunne allerede være utdatert før han reformaterte, og at problemet da bare fortsatt etter formatering. Men som han sier, så har han driverene i orden, derav jeg tok feil :whistle:

Marius Aha, du kan sjekke temperaturen ved å ta ibruk HWMonitor.

Det hakker vist på COD4 og Farcry2 og!! :(

Hvis du har 1tb minne så er du rik O.o

Over på mindre tull:

Skjer hakkingen uavhengig av om du spiller over internett eller ikke? Kan jo tenkes at nettverket er problemet?

1Tb lagringsplass :p

skjermkort temp.

GPU Core 67 grader

HDD 32 grader

HDD 32 grader

er det dårlig ? :p

Lenke til kommentar

PCn din er mer enn god nok til å spille CSS, med mindre du har en stor skjerm og spiller med svært høy oppløsning,

men prøv dette:

-Skru av V-Sync ingame.

Du finner innstillingen inne på Options, og Video. (Inne i CSS altså)

Edit: En annen ting, skjermkortet ditt virker ganske varmt, hvis 67 grader er idle temperaturen din. Ta og sjekk temperaturen etter en periode med spilling, minst 15 min.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar
kanskje et av RAM-brikkene dine har gått dukken? Da funker pcen fortsatt, men med dårligere ytelse

hvordan finner jeg ut av det ?

da må du vel nesten åpne pcen og ta ut en av dem og skjekke om pcen funker. Hvis den gjør det putter du den inn igjen, tar ut den andre og skjekker om den fortsatt funker. Gjør den det er det ikke RAMen. Men jeg ville ikke prøvd det hvis du ikke kan det. Det er kjipt hvis noe går galt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...