Gå til innhold

Expansion: Rise of the Godslayer


Anbefalte innlegg

Da har Funcom lettet litt på sløret med en trailer til deres kommende ekspansonspakke:

 

Trailer: (Kan sees i HD)

 

 

Ser ut som at det er problemer med videolinken på siden, her er en link til traileren:

 

Mer informasjon kommer i morgen.

Endret av Robinvi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fra spillutvikling.org

 

Etter mye visking og tisking de siste ukene har Funcom endelig avduket sin planlagte Age of Conan utvidelse. Utvidelsespakken har fått tittelen Age of Conan: Rise of the Godslayer og er inspirert av R.E. Howard sin tredje Conan novelle The Tower of the Elephant . Mye av fokuset i ekspansjonen ligger på det mustiske landet Khitai som er sterkt inspirert av virkelighetens Asia. Khitai’s innbyggere vil også utgjøre AoC sin fjerde rase.

 

For folk som heller har lyst til å fortsette med sin gamle karakter vil det selvfølgelig være masse hi-level content i form av nye områder, dungeons og masse loot. Level taket vil forbli uendret på level 80, og det er heller ingen nye klasser. Funcom har i stede valgt å fokusere på det de kaller et ”alternate advancement system”, som skal gji eksiterende karakterer tilgang til nye skills, abileties, comboer og spells. Systemet skal gi hver enkelt spiller mer kontroll over sin karakter.

 

Noen utgivelsesdato for ekspansjonen er fortsatt ikke annonsert. På www.riseofthegodslayer.com finner du mer informasjon om utvidelsen, samt rykende ferske screenshots og konseptkunst. I tilleg til å vises fram på Gamescom denne uken kommer spillet også til å bli vist på Penny Acrade Expo i september. Dessuten blir Funcom sin kvartalsrapport for andre kvartal offentligjort senere denne måneden. Så det er mye informasjon om spillet i vente.

 

Feature liste:

 

- Nytt landområdet og spillbar rase: Khitai

 

- Nye end-game områder: Chosain Province og Kara Korum

 

- Nytt alternativ progresjonsystem, tilgjenglig for alle karakterer

 

- Nye Dungeons: Pillars of Heaven(flere blir annonsert senere)

 

- Nye Mounts: ulv og tiger

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er veldig logisk å ikke heve level-cap. Veldig positiv retning spør du meg! Content = Win

 

Craig er noe helt annet enn Gaute Godager, herregud... Conan har god framtid i vente spør du meg!

 

Jeg kom tilbake i Mars iår, og siden da har spillet bare blitt bedre og bedre, og for å snakke om forberingene siden release! OG ALT SOM KOMMER!

 

Anbefaler alle å titte innom igjen. Bare husk at Fury virkelig er en _PvP_ server :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Startet opp subben min på nytt igjen i sommer etter at jeg ga opp spillet ifjor høst.

 

Begynte på nytt og likte spillet veldig godt stortsett hele veien fra level 1-80. Eneste problemet var litt for få folk til å gjøre gruppecontent med, spilte på rp-pvp serveren Aquilonia. Det er også grunnen til at accounten min er inaktiv akkurat nå, er litt lite folk å gjøre ting med. Har adgang på raid og siege, men raid krever mye tid noe jeg ikke er villig til å sette av lengre. Siege er det litt for få av, hjelper heller ikke med lag osv.

 

Jeg blir nok å komme tilbake med expansion eller når pvp tårna er gitt ut. Ble kjedelig og gjøre det samme minigame mappet om og om igjen i en veldig treg pvp xp grind.

Lenke til kommentar

Startet opp subben min på nytt igjen i sommer etter at jeg ga opp spillet ifjor høst.

 

Begynte på nytt og likte spillet veldig godt stortsett hele veien fra level 1-80. Eneste problemet var litt for få folk til å gjøre gruppecontent med, spilte på rp-pvp serveren Aquilonia. Det er også grunnen til at accounten min er inaktiv akkurat nå, er litt lite folk å gjøre ting med. Har adgang på raid og siege, men raid krever mye tid noe jeg ikke er villig til å sette av lengre. Siege er det litt for få av, hjelper heller ikke med lag osv.

 

Jeg blir nok å komme tilbake med expansion eller når pvp tårna er gitt ut. Ble kjedelig og gjøre det samme minigame mappet om og om igjen i en veldig treg pvp xp grind.

 

Skift server, flere folk på Crom og Fury.

Raids krever faktisk ingen tid, tar maks 1,5 timer for å raide t1 raids. Litt anderledes enn f.eks wow der du kan ende opp å bruke flere timer. Noen guilds klarer å gjennomføre t1 raid på under 5min:)

Helt ok å vente til neste stor patch forresten. Det er nok mange som kommer tilbake når 1.06 kommer ut.

Endret av suder
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

En stund før Jul. Men Gaute er vel ikke i Funcom lengre. Craig Morrison som styrer nå, aka Silirrion!

 

Hei! Hvordan var Expansionen på Closed-beta? Kunne du gitt en detaljert forklaring, kanskje også rundt de nye mountene, Instancene og Duengeonene? takker for svar =)

 

Så vidt jeg vet er Expansion fortsatt under NDA, og med respekt til de som lager produktet bør det ikke skrives om her før det tillates.

Lenke til kommentar

vel eg tenkte eg skulle vise dåkkar en flott liten artikkel som forklarer om spiller progressjon i expansion packen siden den ikke vil inneholde nye leveler. og eg må si at etter å ha lest den så ble eg veldig giret på å spille AoC.

 

på tide eg maxer opp en spiller snart altså, blir nok min flotte bear shaman som skal til 80 no :p

 

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/191/feature/4039/Age-of-Conan-Hyborian-Adventures-Alternate-Advancement-System-Explained.html her har dåkkar linken ;)

Lenke til kommentar

Noen som vet når den kommer?

Føler nesten jeg bør gi spillet en ny sjangse omtrent da. Assassinen min har nok lyst til å hoppe de to siste lvlene opp til 80 også.. Husker bare jeg gav opp fordi jeg ikke hadde noen faste å spille med = stress å prøve å finne groups o.l. (Yup, guildet jeg var i ble plutselig borte)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...