Gå til innhold

Ny utvikler for Hitman 5?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis det er fra de samme som lager Arkham Asylum kan det gå riktig så bra! Alt tyder på at Batman blir en kjempetittel når det kommer ut, og et spill hvor snikmord er sentralt bygd rundt den samme teknologien høres ikke fryktelig dumt ut. :)

Det kan bli bra, men også fryktelig dårlig. Litt av appellen til Hitman er stemningen i spillet og halve stemningen kommer av spillmusikken. Denne har IQ vært utrolig flinke med i hele serien og om dette da forsvinner nå blir jeg utrolig skuffet.

Jeg synes IQ har gjort en så god jobb med alle Hitman-spillene at de i mine øyne burde produsere det nye også.

Lenke til kommentar
Det kan bli bra, men også fryktelig dårlig. Litt av appellen til Hitman er stemningen i spillet og halve stemningen kommer av spillmusikken. Denne har IQ vært utrolig flinke med i hele serien og om dette da forsvinner nå blir jeg utrolig skuffet.

Jeg synes IQ har gjort en så god jobb med alle Hitman-spillene at de i mine øyne burde produsere det nye også.

 

Jesper Kyd som komponerer musikken til Hitmain spillene jobbet tidligere hos IO, men nå jobber han som freelancer, så det er ingenting i veien for at han fortsatt kan lage musikk til det nye spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...