Gå til innhold

Test: HTC Touch Pro 2 – Proffest av proffene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Terningkast 6 ???

"Stor og tung mobiltelefon"

 

"vi savner egne taster for ÆØÅ."

 

".... Dessverre er telefonen akkurat så baktung at fronten på tastaturet løfter seg en anelse fra bordplaten. Det er litt irriterende når vi skriver, og kunne vært løst ved at telefonens bakside ble gjort noe flatere. Baksiden er også glatt, så telefonen sklir på bordet mens vi taster."

 

™Minnekort følger imidlertid ikke med, og interminnet i telefonen er begrenset til 512 MB. Det er svakt på en mobiltelefon i denne prisklassen."

 

"Fotolys mangler også."

 

"videofunksjonen er skuffende svak."

 

"kom uten kart. Disse måtte lastes ned separat og kopieres inn på telefonens minnekort. Dessuten virker det bare i 15 dager. For å beholde navigasjonen videre må vi kjøpe lisens."

 

"Telefonen er ikke den mest spennende i verden når det kommer til øvrige programmer. "

 

" tale- eller video-chat over IP er foreløpig ikke integrert. "

 

"det er godt mulig å tappe batteriet flatt på rekordtid."

 

"Den mangler utgang for 3,5mm headset"

 

"ørepluggene som følger med er svake,"

 

" skjermen har lett for å bli ripet opp"

 

"FM-radio har telefonen heller ikke,"

 

Konklusjon: "ingen tvil om at dette er den mest komplette proffmobilen på markedet"

Terningkast 6

Lenke til kommentar

Funksjoner som de du nevner der er skjeldent til aldri nødvendige for kontorarbeidsfunksjoner. Der er det innmaten og programvaren som har noe å si. De punktene jeg er enig i er batteriet (det burde holde en god stund, men gjør det forståelig nok ikke) og en skjerm som blir lett ripet opp. Annet enn det er nesten alle punktene du lister opp der ganske irrelevante for den demografiske gruppen denne telefonen er ment til. :)

Lenke til kommentar
Gjest Knut Roger

Uten tvil den beste WM noensinne, raskeste smart mobilen jeg noen gang har brukt. EKSTREMT godt batteri og veldig enkel å bruke med kun fingrene. Mulig beste kjøpte i år:D

Lenke til kommentar
... "Den mangler utgang for 3,5mm headset"

 

"ørepluggene som følger med er svake,"

 

" skjermen har lett for å bli ripet opp"

 

"FM-radio har telefonen heller ikke,"

 

Konklusjon: "ingen tvil om at dette er den mest komplette proffmobilen på markedet"

Terningkast 6

Hei!

 

Jeg ser poenget ditt.

Tatt ut av sammenhengen ser det ut som om dette er en mobiltelefon med en hel masse svakheter. Det er det likevel ikke. Når vi har trukket frem punktene du selv lister opp skyldes det at vi velger å se med kritiske øyne på produktene vi tester. For de fleste businessbrukere vil dette være ubetydelige svakheter. Oppsidene er imidlertid betydelige, og selv om telefonen ikke er perfekt, så er det den beste businessmobilen vi har testet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Jan Sakarjansen/Isaksen 416733

Vel vel. Helt utrolig. Dette er en klar vinner. Helt soleklart. Konkurrentene skjelver. HTC er Helt Unik og fantastisk. Om MIRAKLER FINNES, vel så kommer DE FRA den FABRIKKEN. I praksis fungerer dette TOPP, at denne sammensatte delvis gamle, delvis nye teknologien, fungerer. Vel. Vel. Kom Dere ut og erfar erfaringens erfaring. Ord strekker ikke til... MVH JAN SAKARJANSEN

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...

hei jeg har htc toch pro2 og den har radio og bra kamera og video jeg har opptaeret min med window 6.5 og da kommer radion fram og den blir helt lik htc hd2 i menyene og har de samme program som htc hd2 og jeg har tatt bilder med nokia n97 og med htc tocuh pro2 bildene blir helt like og jeg har nokia n97 og og jeg bruker bluetooth den som følgte med aino det fungere så bra og jeg bruker koss prota pro og jeg hører på radio på min htc touch pro2 og htc touch pro har den beste musikk spilleren og den er bra på video og

Lenke til kommentar

hei htc touch pro2 er den beste mobilen og den blir mye bedre med window 6.5 da får man radion fram rds radio er det på htc touch pro2 og media spilleren og musikk spilleren er den beste det er super bra lyd og bildene man tar med htc touch pro2 blir meget bra bildene blir like som tar med nokia n97 jeg har begge 2 nå er min htc touch pro2 mere av det samme som hd2 i menyene og program men bildene man tar med nokia n97 i mørke da blir bildene noe bedre med man tar med nokia n97 den har foto lys og jeg digger htc sense på min htc touch pro2 det går fort og navigere i meyenene på touch pro2

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har i flere år ventet på å kjøpe en ny smartelefon for å finne den ultimate telefonen og har derfor lest testene til Mobilen.no som har skrytt htc touch pro 2 opp i skyene. Rask telefon skriver Mobilen.no. Hvordan Mobilen.no kan komme til en slik konklusjon er for meg helt uforståelig.

Telefonen slår seg stadig vekk av når jeg lader mobilen og når den ligger rolig på bordet. Telefonen slår seg også av fordi av knappen på toppen kommer borti veggene på vesken den ligger i, men det verste er at når telefonen ringer får jeg ikke åpnet telefonen for den låser seg der hendelen skal skyves til side for å svare ja eller nei på anrop og vedkommende som ringer har ofte lagt på før jeg klarer å svare. Telefonen låser seg maks etter to til fire dager i bruk og da må telefonen av og batteriet ut. Telefonen lar meg heller ofte ikke komm inn på programmer eller til forsiden av programlisten (vet ikke hva det heter) for da er den låst der jeg står, men åpner seg kanskje etter 10 minutter. Skal jeg bruke det fysiske qwerty tastaturet og bruke ÆØÅ gjennom fn tasten vil den ganske enkelt ikke fungere i mange tilfeller. Jeg tenkte jeg skulle være smart og lese testene til Mobilen.no og finne den ultimate telefonen, men kastet bort en masse tusenlapper på noe som ganske enkelt er boss fordi disse undersøkelsene ikke er riktige. De andre på jobben har Nokia som jeg hadde før eller Iphone. Begge disse er i sammenligning meget raske smarttelefoner og mye bedre alternativer. Vær smart og styr unna HTC telefoner og da særlig HTC Touch pro 2.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hei, Kunne ikke vært mer enig med siste post. Jeg var ute etter en kjapp telefon med stor (nok) skjerm, fysisk qwerty-tastatur og grei synk mot exchange. Jeg har fått en treg telefon som låser seg etter et par dager i drift. Den grønne dioden blinker som om at den var på, men den reagerer ikke på noen taster eller innkommende anrop før jeg har omstarta med å ta ut batteriet. Etter noen uker blir all navigering helt sirup. "Bomber" den da tilbake til fabrikkinnstillinger og da er den levelig responsiv noen dager - før den igjen blir treg og låser seg. Telefonen er nå levert inn for andre gang til leverandøren. Første gangen var den inne i ca. en måned. De sa hovedkortet var byttet da jeg fikk den tilbake, men den var akkurat like elendig. Gudene vet hva de nå skal bytte. Leverandøren sa HTC's policy er å prøve å rette samme feil 3 ganger før kjøpet evt. kan heves. Jeg får ikke mye glede av dette "vidunderet". Om den en vakker dag skulle komme til å virke er den jo da antikvarisk ift sine konkurrenter. Styr unna!!!!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...