G2Petter Skrevet 18. juli 2003 Skrevet 18. juli 2003 Er det andre enn meg som har hatt problemer med Tiscali ADSL i dag? Skriv gjerne hvor dere kommer fra... Jeg er fra Nøtterøy, utenfor Tønsberg. Det kan skyldes dårlige kabler, men ADSL har vært av og på i hele dag...
G2Petter Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Skrevet 18. juli 2003 Mye nede også her, rett utenfor oslo Bare i dag, eller?
belsebub Skrevet 18. juli 2003 Skrevet 18. juli 2003 Jepp Vanligvis en stabil forbindelse. Vil kansje tro det har med mye tordenvær i dag og i går
TheBoz Skrevet 18. juli 2003 Skrevet 18. juli 2003 Er det andre enn meg som har hatt problemer med Tiscali ADSL i dag? Skriv gjerne hvor dere kommer fra... Jeg er fra Nøtterøy, utenfor Tønsberg.Det kan skyldes dårlige kabler, men ADSL har vært av og på i hele dag... Var nede to ganger nå i kveld, første gangen kl. 18:00, og det kom opp igjen litt over kl. 9. Var nede en gang etter det også raskt, men kom fort opp igjen. Det var kontakt med sentralen så det måtte være en feil sentralt. Bor på Otta og det funka for telenor kunder her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå