Gå til innhold

iPhone mest på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest turn.self.off

får se hvordan dette endrer seg når android mobiler kommer på banen. ikke det, nokia har vel begynt å bruke webkit i sine nyere telefoner (vet ikke om eldre kan få lastet den ned).

 

også er vel de fleste som kjøper iphone klar over at dem faktisk kan bruke den til å surfe.

Lenke til kommentar
Gjest Maximus

Nja, jeg vil si at jeg er relativt ekstrem på iPhone-surfing, så jeg er nok oppe i 3-4GB i mnd.

 

Ingen problem det når man f.eks laster ned Myst (700MB) eller Monkey Island (350MB)

Lenke til kommentar
Gjest Øivind

Nå er det nok snakk om mobil data. Du laster ikke ned Monkey Island over 3G-nettet. Uansett, med jailbreaket telefon havner jeg kjapt på 7-800 MB takket være Spotify.

Lenke til kommentar

Synes dette var litt overraskende. Trodde at et av salgsargumentene for denne type telefoner (med hovedvekt på iPhone, Android-telefoner og Windows Mobile-telefoner) var at de lett kunne kobles til WLAN, og at brukeren dermed kunne surfe og herje kostnadsfritt..?

 

Selv bruker jeg min HTC Magic utelukkende på tilgjengelige trådløse nett når jeg er på farten, slik at jeg ikke betaler for datatrafikken når jeg bruker telefonen. For å forhindre uønsket datatrafikk over mobilnettet, har jeg likegodt skrudd av denne typen tilgang.

 

Dersom noen likevel ønsker å bruke (eller kun har tilgang til) 3G-nettet er det selvsagt ikke noe galt i det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...