Gå til innhold

Test: Samsung Jet - på grensen til perfekt


Anbefalte innlegg

Har fått meg telefonen og prøver å dsette opp active sync, fikset dette fint men bare på E-post. Når jeg prøpver på kontakter og kalender så får jeg "Tjenesten er ikke tilgjengelig"

Er det noen som har forslag ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Magnus

Har hatt iphone i over ett år,og har aldri hatt en så bra telefon før,tålte mye juling og levetiden på batteriet var enorm.Mistet den desverre,nå tenker jeg på å kjøpe 3gs,men den er sykt dyr og utsolgt,hadde jeg vært fornøyd med samsung jet tror dere?Virker veldig bra,men har og sett filmer hvor di tester den ut,blir som å gå et steg tilbake når det ikke er multitouch skjerm.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Jeg siterer: "Vi plundret også en stund med å sette opp Active Sync, der vi fikk vi feilmelding om at nettverk ikke var tilgjengelig. Vi forsøkte Wlan, byttet SIM-kort og skrudde av alle andre programmer. Likevel fikk vi ikke tilgang til nettet fra synkroniseringsprogrammet. Nettleseren fungerte, og andre modeller vi forsøkte hadde ingen problemer med å synkronisere. Her var det tilsynelatende telefonen det var noe galt med.

 

Det skulle vise seg at feilen var så banal som at vi hadde stilt klokken på telefonen, men ikke datoen. Når også datoen stemte forsvant problemet som dugg for solen."

 

NÅ ER DET JOURNALISTEN SOM HAR GJORT EN STOR "BRØLER" HER, MEN DET BLIR LAGT SKYLDEN PÅ SAMSUNG. DET SIER JO SEG SELV AT HVIS MAN SKAL FÅ ACTIVE SYNC TIL Å FUNGERE MÅ MAN FØRST STILLE DATOEN !! DETTE VAR DÅRLIG "RESOURCE", ESPEN!

 

Her har Espen dratt fram en anekdote som viser at også erfarne testere kan plundre med oppsett. Vi har selvsagt ikke lagt skylden på Samsung og heller ikke trukket modellen i poeng for dette. Sitatet er selvsagt ment som selvironi, ikke kritikk av Samsung.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

"en eneste funksjonen som kan være litt vrien er å åpne den loddrette linjen med miniprogrammer. En liten pil viser hvor vi kan hente frem denne menylinjen. Men når vi forsøker å trekke frem menyen har vi en tendens til å ende på neste menyskjerm.

 

Men også her gjør øvelse mester."

 

Har hatt telefonen en liten periode nå, og er forundret over at dere skriver om problemer dere har hatt med s8000 fordi dere surrer i testen. Man trenger ikke trykke på den lille pilen for å komme seg til widgetmenyen, det er meningen å taste et vilkårlig sted på skjermen, så spretter den ut - enkelt.

 

Hvorfor skal man ta bilder når man sitter med nettleseren? Er ikke verre enn at man lukker nettleseren med en knapp, så har man mulighet til å starte kameraet 0,1 sekunder senere.

 

Jeg mener det kunne vært et poeng å nevne at route66 til GPS-funskjonen ikke er inkludert, mens andre telefoner blir levert med gps-program.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...