Gå til innhold

Test: Samsung Jet - på grensen til perfekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Andreas

Har nå hatt samsung jet i ca 14 dager, og jeg må bare si at dette er min beste tlf hitill. Perfekt størrelse og nydelig design med en lekker holografisk bakside. Liker også godt det beskyttende skinn etuiet som følger med. Med koss portapro tilkoblet har jeg en råbra mp3 spiller, og kamera er også bra på denne tlf. Kort og godt et smykke av en tlf. Gratulerer Samsung!

Lenke til kommentar
Gjest Mobomann

Bare synd denne ikke er smart, men samtidig er jo det litt av styrken til Jet. Det er uten tvil en pen telefon, eneste minuset er at den har vært plaget med litt bugs og Samsung er desverre ikke flink til å gi oppdateringer, men til alle eiere: den kan flashes :)

Lenke til kommentar
Gjest Mobomann

PantZman: For å få inn ny firmware på denne telefonen må man flashe telefonen (i teorien vil man miste garantien i en slik operasjon og det er tungvint). Men dette er altså måten å få den oppdatert på (for øyeblikket hvertfall).

Lenke til kommentar

Jo bedre en ny tlf er, jo mer ønsker man seg. Betyr FM radio at den har FM sender ? Har lånt en Nokia med det og blitt avhengig. Super ordning!

Og så hadde det gjort seg med DLNA kobling for å vise bilder direkte på TV eller musikk direkte til hjemmekinohøyttalerne.

Lenke til kommentar
Gjest Påsan

Jeg siterer: "Vi plundret også en stund med å sette opp Active Sync, der vi fikk vi feilmelding om at nettverk ikke var tilgjengelig. Vi forsøkte Wlan, byttet SIM-kort og skrudde av alle andre programmer. Likevel fikk vi ikke tilgang til nettet fra synkroniseringsprogrammet. Nettleseren fungerte, og andre modeller vi forsøkte hadde ingen problemer med å synkronisere. Her var det tilsynelatende telefonen det var noe galt med.

 

Det skulle vise seg at feilen var så banal som at vi hadde stilt klokken på telefonen, men ikke datoen. Når også datoen stemte forsvant problemet som dugg for solen."

 

NÅ ER DET JOURNALISTEN SOM HAR GJORT EN STOR "BRØLER" HER, MEN DET BLIR LAGT SKYLDEN PÅ SAMSUNG. DET SIER JO SEG SELV AT HVIS MAN SKAL FÅ ACTIVE SYNC TIL Å FUNGERE MÅ MAN FØRST STILLE DATOEN !! DETTE VAR DÅRLIG "RESOURCE", ESPEN!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...