Gå til innhold

Rådyr iPhone 3G S i Sverige


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen grunn til at den skal være så dyr? Jeg nekter å tro at de få, nye teknologiene som er i 3GS iforhold til 3G gjør opp for en så stor prisforskjell. Har allerede solgt min iPhone 3G mens jeg venter på 3GS, men hvis det blir slike priser finner jeg meg en annen model.

Lenke til kommentar
Gjest alt for dyrt

Jeg har gått å ventet på ny iphone siden mai, men hvis dette blir prisen i norge vil jeg helt klart droppe å kjøpe telefonen. Ingen telefon er verdt oppimot 9000, får jo nesten 2 stk pc for den prisen...

Lenke til kommentar
Gjest Pietro

Har hatt iPhone 3G S 32GB en drøy uke,Wow den er dobbelt så rask som iPhone 3G overalt i menyen,og videoen er så lett og leken,og som sakt på bl.a internettbehandling er den smoooth lynrask i forhold til toppmodellene til Htc og Samsung etc..de er så tungvinte treige i forhold,og forøvrig bare copicats av ikonen Apple iPhone! Bare å se på utseendet på feks sorte iPhonen som ser ut som den lekreste 2000 år gamle asiatiske Buddha´lakkeske! Og den hvite iPhonen er jo bare helt engleperlesmykkesensuell! Og de andre copicatene.. : ser ut som litt harry 70 tallsdesign. Den eneste tlf som er i nærheten av iPhone er Palm Pre,hvorpå dette også kvalitetskoker ned til mikrobrikker og nanoteknologi hvor igjen Apple iPhone ligger foran,ingen over ingen ved siden!..

 

***Apple iPhone Forever***

Lenke til kommentar

Hallo, dette er snakk om totalsummen for TO ÅR, ikke ett slik man pleier å oppgi dette. Synes dette høres ganske rimelig ut jeg. Network N selger den for 7500 uten abo forresten.

Lenke til kommentar
Hehe, snakk om å kaste penger i dass

Snakk om å kaste bort tid på å lese uinteressante innlegg... hehe.

 

En Nokia N97, N86 eller en Sony Ericsson W995 koster rundt 5000kr med abonnement i 12 mnd. Flere Samsungmodeller koster 6-7000kr med abonnement. Så jeg vil ikke si at prisen er så ravende gal som noen kanskje mener. Jeg må jo også si at jeg ikke tror den vil ende på samme prisnivået her i Norge. Og om den gjør det tar jeg en dagstur til England og kjøper en ulåst en for 500£.

 

Og som Ola sier over meg her er dette selvfølgelig prisen for to år og ikke ett.

Lenke til kommentar

Om de setter høyere priser er sjangsen større for at flere vil hoppe av abonnementet eter endt bindetid, og det er absolutt ikke noe en operatør ønsker. Bindetiden er jo bare en måte å få selve telefonen billigere på, men etter at kunden har motatt telefonen må fremdeles abonnementet holde på den og da nytter det ikke med høye priser.

 

Men så bor vi jo i Norge da...

Lenke til kommentar

Inkludert i prisen som Telia tar er det ubegrenset data, i tillegg er prisene på samtaler 0,29 og sms 0,29.

Sammenligner man med Netcom iconnect til 349kr pr mnd har de langt høyere priser på både samtaler og sms. I tillegg har telefonene (3G) kostet mer enn det Telia tar. Jeg synes som sagt prisene fra Sverige virker temmelig moderate.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...