Gå til innhold

Noen som vet av et billig HK med innebygd VGA?


redmix80

Anbefalte innlegg

Som sagt : Jeg er på utkikk etter et relativt rimeli (gjerne demobrukt, komplett.no?) HK med innebygd VGA, må være bra nok til DivX (da holder det med 32 MB RAM på VGA) og med innebygd lydkort. Skal brukes til et HTPC prosjekt (skal bygge inn i chassiset til en gammel videospiller jeg har stående..

Gjerne med innebygd LAN, men dette er ikke et must.

 

Specs.

MÅ være Socket A (skal hive inne en Duron jeg har liggende)

Helst med støtte for SD_RAM (da jeg har plenty med dette liggende, og vil gjøre dette rimeligst mulig)

Og det bør helst ikke koste så mye.

 

Vet dette er mye å be om for en rimelig penge, men det er lov å håpe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jovisst, ikke så ueffent det kortet heller.

Men kom til å tenke på en ting : Nemlig høyden på chassiset på video-spilleren er ikke høyere enn ca 8 cm, mens et vanlig pci/agp kort er på ca 12 cm, så det hadde vært en fordel om det hadde integrert tv-ut/video-ut av noe slag.

 

Evt går det an og få tak i et brukbart lavprofil skjermkort med tv-ut til en nogenlunde rimelig penge?

 

Var vel kanskje mye å be om på en søndags formiddag, hehe.

Lenke til kommentar
Ikke dumt det der nei...,men bracketen på kortet er dog like høyt som på standard-størrelse-kort. Mon tro om det går an og sage/klippe av en del av den uten at det er sjanse å ødelegge kortet...?

 

Velg heller Crucial sitt, det koster 30,- mer, men det har DDR RAM og er mye kjappere, jeg har forøvrig gjort det samme som deg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...