Gå til innhold

Heavy Rain unngår julerushet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På en måte er jeg litt lei meg, fordi jeg gjerne vil spille dette spillet så snart som mulig, men jeg er også glad for at utviklerne tar forhåndsregler, og tenker smart. Da er det bare å håpe på at det kommer i første kvartal neste år...

Skrevet

Veldig spent på denne her, har Xbox360 sjølv, men digger ekslusive titler som gjer andre konsoller litt ekstra interessanne å prøve, evt låne. :)

Skrevet
Ja'ra, hvis ikke de utgir dette på 360 før eller senere, så kan de faen meg brenne i helvete.

eh lol? det er jo exclusive

Skrevet
Ja'ra, hvis ikke de utgir dette på 360 før eller senere, så kan de faen meg brenne i helvete.

Dette spillet blir utgitt av Sony Computer Entertainment. Tror du kan se langt etter en 360 versjon.

Dette lå an til å bli årets spill for min del (sammen med Brütal Legend), men nå ligger det altså an til å bli neste års spill. Helt greit, så får de finslipt det enda litt grundigere.

Skrevet

Det har de allerede gjort. Spillet ble først annonsert med en spennende trailer i 2006, tross alt. Det er altså over 3 år siden spillets første trailer ble vist. Det er uvanlig i spillindustrien.

Skrevet (endret)

Det var litt dumt, hadde gledet meg til dette i år. Synes det er så mange spill som kommer i 2010 nå, uten at jeg husker alle. Jaja, får bedre tid med de som kommer i år ivertfall da :)

Endret av nouse4aname
Skrevet

Var smart å utsette spillets utgivelsesdato, ikke minst fordi dette er et spill som må få stor dekning da det er et spill mange kanskje ikke helt forstår. Om Sony velger å gi det ut i Q1-Q2 er jo uvisst da de vel skal gi ut God Of War III i den tidsperioden og det ville jo vært surt at deres egen tittel mister salgstall pga. deres andre spill. Tror mer på en utgivelse for Heavy Rain rundt sommertider (juni/juli) neste år.

Skrevet
Det har de allerede gjort. Spillet ble først annonsert med en spennende trailer i 2006, tross alt. Det er altså over 3 år siden spillets første trailer ble vist. Det er uvanlig i spillindustrien.

Det er såpass lenge siden ja. Tror ikke jeg visste om det før i fjor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...