Gå til innhold

Anmeldelse: Launch of the Screaming Narwhal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh, det synes jeg var en rar reaksjon. Insult Sword Fighting var en kul greie de laget for Monkey Island 1. Jeg tviler veldig sterkt på at det da var noe de hadde planlagt at skulle skvises inn hvert eneste Monkey Island-spill. Det er f.eks. ikke i toeren, som den mest "ekte" etterfølgeren.

Lenke til kommentar

Fikk testet litt i natt til jeg havnet på stranden. Den orginale følelelsen er der, trolig ikke så rart heller da mange av de orginale har en finnger med i spillet samt stemmene!. LeChuck har jo genial stemme ). Gleder meg til å komme hjem fra jobb i dag!.

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar
Fikk testet litt i natt til jeg havnet på stranden. Den orginale følelelsen er der, trolig ikke så rart heller da mange av de orginale har en finnger med i spillet samt stemmene!. LeChuck har jo genial stemme ). Gleder meg til å komme hjem fra jobb i dag!.

 

Gjorde det samme, skal prøve å bruke litt tid blir jo kjedelig å måtte vente på neste episode allerede nå :/

Lenke til kommentar
"slipper unna sverdfektingen"? =/ jaja, da hopper jeg glatt over dette. Var noe av det jeg syns var best med de tidligere spillene. "You look like a monkey in a neglichê!"

 

Spiller du kun for sverdfektingens skyld? Slapp av dette er bare første episode, eg skal vedde på at sverdfekting vil dukke opp seinere. Men det er jo greit å få meg seg heile historien til det dukker opp.

Lenke til kommentar
Heh, det synes jeg var en rar reaksjon. Insult Sword Fighting var en kul greie de laget for Monkey Island 1. Jeg tviler veldig sterkt på at det da var noe de hadde planlagt at skulle skvises inn hvert eneste Monkey Island-spill. Det er f.eks. ikke i toeren, som den mest "ekte" etterfølgeren.

 

Det var også med i 3'ern! Det beste i serien, syns jeg :p

 

Nei jeg spiller ikke bare for sverd fektingen sin skyld, men på mange måter er den en dealbreaker for meg. Grafikk stilen de bruker har jeg ikke videre sansen for heller, men sånn er nå det.

Lenke til kommentar
Heh, det synes jeg var en rar reaksjon. Insult Sword Fighting var en kul greie de laget for Monkey Island 1. Jeg tviler veldig sterkt på at det da var noe de hadde planlagt at skulle skvises inn hvert eneste Monkey Island-spill. Det er f.eks. ikke i toeren, som den mest "ekte" etterfølgeren.

 

Det var også med i 3'ern! Det beste i serien, syns jeg :p

 

Nei jeg spiller ikke bare for sverd fektingen sin skyld, men på mange måter er den en dealbreaker for meg. Grafikk stilen de bruker har jeg ikke videre sansen for heller, men sånn er nå det.

 

Eventuellt kjøp alle episodene på steam med en gang !

Lenke til kommentar

Det er billigere direkte fra Telltale (230 kr hos Telltale vs 300 kr hos Steam), og du får en gratisepisode fra dem også.

 

Hvor bra dealen ender opp med å være kommer vel litt an på kvaliteten på episodene. Hvis den første viser seg å være representativ vil jeg si de absolutt er verd prisen.

Lenke til kommentar

Spilt gjennom spillet, og må si jeg er mektig imponert! Spillet er av virkelig kvalitet. En verdig MI tittel etter min mening. Kontrollen er litt iriterende i starten, men en blir fort vandt med opplegget, og det blir fort satt i skyggen av fantastisk humor :D Godt jobbet Telltale! :thumbup:

Lenke til kommentar

Ferdig! Irriterende kontroller, men geniale gåter som er akkurat såpass vanskelige at du bruker noen minutter på dem men sitter ikke fast. De får deg også til å føle deg smart som klarte å tenke på løsningen. Akkurat som det skal være =) Humoren er heldigvis også på plass som vanlig.

 

Kontrollene var ass, men gikk greit å styre med tastaturet egentlig. Hele musestyringen er jo ubrukelig.

 

Telltale bør ta og revidere den spillmotoren sin og oppdatere den til noe som ser ut som det var gitt ut i slutten av 2000 tallet i stedet for begynnelsen.

 

Alt i alt en verdig start på et eventyr som ser ut til å bli forrykende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...