Gå til innhold

Heroes of Might and Magic Tråden


Hvilket HOMM spill liker du best?  

2 stemmer

  1. 1. Stem :)

    • Heroes of Might and Magic: A Strategic Quest (1995)
      0
    • Heroes of Might and Magic II: The Succession Wars (1996)
      5
    • Heroes of Might and Magic III (1999)
      35
    • Heroes of Might and Magic IV (2002)
      2
    • Heroes of Might and Magic V (2006)
      5


Anbefalte innlegg

Ganske enig med Toeblast. Selv om det er toern jeg ser tilbake på med størst nostalgisk kjærlighet, er treern det mest gjennomførte spillet. Firern har jeg såvidt prøvd, uten at det overbeviste. Det slo uansett ikke an i vennegjengen whatsoever, så hoppet glatt over det. Har fullført den første campaignen på femmeren, og selv om spillet er veldig bra, har det foreløpig blitt lagt til side. Satser på at det blir plukket opp når Heroes Of Might And Magic: Complete Edition kommer i hus.

 

Toeblast: Hadde man Teleport, var jo Hydraene et angrepsvåpen uten like. Teleporte den midt inn i fiendens klynger ved kampens start og nyte at den retaliater på alle fiendene som samler seg rundt den.

 

edit: leif

Endret av Adriano
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg begynte å spille HoMM 2 back in the days og var helfrelst. Så kom 3ern, var ikke helt det samme i starten, men etter et par uker var jeg hekta. Det er nok et av de spillene jeg har brukt mest tid på.

Jeg digger spillet, det er høyt der oppe, sammen med AoE2 og RA2 :) Duger uansett!

 

4ern sugde balle og 5ern var ok, men det er 3ern som har beholdt en plass i mitt hjerte :)

Er svært interessert i å se hvordan mmorpget kommer til å bli :)

Lenke til kommentar
kommer det en MMO utgave av det? :blink:

eller.. det kommer jo nesten MMO ut av alt som har et navn for tiden x) (overdrive litt)

 

Det har visst allerede kommet en mmo av spillet: http://hommkingdoms.uk.ubi.com/.

 

Jøss, men det er jo ikke spillbart enda :/

 

 

Sånn som jeg ser det er det litt mer sånn ''norwegian mafia'' style. Hele spillet blir spillt i nettleseren, og trekk tar alt fra 5 minutt til flere timer, og da trenger man ikke vere på spillet mens man venter.

Lenke til kommentar
kommer det en MMO utgave av det? :blink:

eller.. det kommer jo nesten MMO ut av alt som har et navn for tiden x) (overdrive litt)

 

Det har visst allerede kommet en mmo av spillet: http://hommkingdoms.uk.ubi.com/.

 

Jøss, men det er jo ikke spillbart enda :/

 

 

Sånn som jeg ser det er det litt mer sånn ''norwegian mafia'' style. Hele spillet blir spillt i nettleseren, og trekk tar alt fra 5 minutt til flere timer, og da trenger man ikke vere på spillet mens man venter.

Hmm... hørtes ikke bra ut

Liker heller spill man må "spille" x)

Lenke til kommentar

Heroes III var en deffinitiv vinner!

 

Har kastet bort alt for mye tid på det spillet, både med og uten kompiser, hotseat hvis man var to og ikke hadde noe bedre å gjøre.

 

Noe vi brukte å gjøre når vi var småttiser var å bruke map-editoren til å adde 4K erkeengler utenfor hvert vår fort (altså med allied attitude, som gjorede at de joina armyn' uansett ) :p

Lenke til kommentar
Hei!

Nettopp prøvd meg på Heroes V igjen og begynner å bli luta lei av å vente 2-3min på at computeren skal bli ferdige med turen sin, noen tips?

Kan forresten også garantere at det ikke har noe med hardware å gjøre :p

 

Går du på options så kan du endre hvor lang tid computeren skal bruke, ta den på maks å den bruker 2-3sek istedenfor min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...