lostone123 Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 (endret) Hei hopp. Har akkurat fått meg ny masking og opplever en snodig type lagg i CoD4. Laggen jeg har kan oppleves som at spillet fryser i veldig kort tid, kall det hikke, hvert sekund eller to. Dette varer ikke så veldig lenge, ca de første 20 - 30 sekundene når man har joinet en server eller startet et nytt map. Noen som har opplevd maken? Maskina mi er rimelig kraftig, så det skal ikke ha noe med det å gjøre, men jeg skriver alikevel inn specs`a for dere som vil se det. Vista 64 Ultimate Asus Rampage II Gene hovedkort Intel Core I7 Quad 920 prosessor 6GB OCZ DDR3 ram Soundblaster X-Fi Platinum lydkort 2x 150Gb Velociraptor disker i RAID XFX Radeon HD 4890 1GB "xXx" skjermkort med de nyeste driverne fra Tweakforce.com (har prøvd eldre versjoner, både "originale" og "tweaka") Alle drivere skal være oppdaterte. Kan heller ikke si jeg har opplevd samme problem i feks ArmA2 demoen eller Fallout 3. Hadde satt pris på om noen kunne gi meg svar på hva som skjer Endret 30. juni 2009 av lostone
Lexiboij Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Kan det være internettet? Ettersom at du nevner kun multiplayer ville jeg ha sjekket det. Ellers har jeg ikke noe annet å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå