Gå til innhold

Battlefield Heroes ute nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg spillt i noen timer, dette er som et dårlig kopi av warhawk til PS3...

Skyt en bli skutt start på nytt skyt en bli skutt start på nytt...

Maps er skeive og våpenvalgene er forvirrende og snålt...

Skal du ha et våpen så kjøper du det å får ha det i en uke, så må du kjøpe det på nytt... :huh:

 

Men til å være et "gratis"spill med reklame på så holder det uansett mål til noen timers underholdning, men jeg må si, jeg kjeder meg veldig fort...

 

Å det er vel litt som wow, man blir ikke hekta før man skjønner lvl, cash, poeng, ekte penger, har paypal konto å begynner å bruke penger...

 

Konklusjon etter 2-3timer

Karakter 3/6

Morro, men mangler endel, å er litt for komplisert, til å være enkel morro...

Men for tullete i grafikken, å med hele 1 hitboks så er det for enkelt til å være litt mer seriøst...

(den ble tåpelig skrevet) Så spillet faller liksom litt igjennom... For meg...

Lenke til kommentar
Nå har jeg spillt i noen timer, dette er som et dårlig kopi av warhawk til PS3...

Skyt en bli skutt start på nytt skyt en bli skutt start på nytt...

Maps er skeive og våpenvalgene er forvirrende og snålt...

Skal du ha et våpen så kjøper du det å får ha det i en uke, så må du kjøpe det på nytt... :huh:

 

Men til å være et "gratis"spill med reklame på så holder det uansett mål til noen timers underholdning, men jeg må si, jeg kjeder meg veldig fort...

 

Å det er vel litt som wow, man blir ikke hekta før man skjønner lvl, cash, poeng, ekte penger, har paypal konto å begynner å bruke penger...

 

Konklusjon etter 2-3timer

Karakter 3/6

Morro, men mangler endel, å er litt for komplisert, til å være enkel morro...

Men for tullete i grafikken, å med hele 1 hitboks så er det for enkelt til å være litt mer seriøst...

(den ble tåpelig skrevet) Så spillet faller liksom litt igjennom... For meg...

Komplisert? har vi spilt samme spill? Og våpensystemet gir mening når man tenker seg om, det koster 50 VP for en uke og 170 VP for en måned, VP er veldig enkelt å samle opp når man føst spiller, og etter en uke har man mye mer enn 50 VP, og mye mer enn 170 VP etter en måned. Tingen er at hvis man ikke har spilt en stund, starter man på en måte på nytt, fordi våpna man har kjøpt forsvinner, så folk som ikke har spilt på lenge ikke skal ha en fordel hvis de plutselig begynner igjen.

Lenke til kommentar
jeg har lastet det ned.. men har store problemer med å finne servere, når jeg først fant en ble jeg kikka av hosten bare fordi jeg snipa hanXD

 

Er stress å spille i low level siden man sliter med å finne servere, ja. Håper utviklerene tar tak om dette, men til da er det bare å prøve igjen og igjen. Når man har kommet noen levels høyere finner man servere hele tiden.

Lenke til kommentar
jeg har lastet det ned.. men har store problemer med å finne servere, når jeg først fant en ble jeg kikka av hosten bare fordi jeg snipa hanXD

 

Er stress å spille i low level siden man sliter med å finne servere, ja. Håper utviklerene tar tak om dette, men til da er det bare å prøve igjen og igjen. Når man har kommet noen levels høyere finner man servere hele tiden.

 

stemmer. nå når jeg fant en sever kom jeg fort opp i level, nå går det fint å finne severe

Lenke til kommentar
Liker det ikke, er en meget blek TF2-kopi.

Bullshit, likhetene mellom de kan du sammenligne med likheten mellom Battlefield 2 og CoD4. Det er absolutt ingen kopi.

 

Forresten, dette er et meget underholdene spill som suger deg fast med sitt geniale rankesystem. Virkelig, er utrolig mye underholdning i det nå, og har mange, mange flere features enn i beta'n. Dette er det beste gratisspillet sammen med TrackMania Nations.

Lenke til kommentar
Har ventet på dette spillet så lenge, at jeg nesten har gått lei. Spørs om jeg faktisk gidder å laste det ned.

Har tatt altfor lang tid å utgi spillet..

Ja, da lider nok EA. /Sarcasm over

 

Liker det ikke, er en meget blek TF2-kopi.

De har da absolutt ingen ting til felles med TF2 annet en tegnesriegrafikken? Det er IDIOTISK å påsta det uten å gi noen begrundelser.

 

Morsomt spill. Synd at du må betale en masse hvis du vil endre på spilleren din da. Savner også muligheten til å sprinte i spillet.

Hvorfor sprinte? De små bilenene er lagd for rask transport, og du kan oppgradere Gunner til å få løping som ability.

 

Kjekkeste multiplayer spillet jeg har spilt i år iallefall!

 

Men det er jo få maps, og lite valg, så spørs hvor lenge det holder.

 

Men ska ha det kjekt i helga!

Spørr på forumet. Jo flere som gjør det, jo større sjangse er det for att det kommer. Desuten så jobber de på nye maps hele tiden.

 

Og ikke er det noe bra heller imo.

:rolleyes:

Lenke til kommentar

haha, for et herlig spill, er en sånn en Commando lvl 8 nå, tror ikke jeg har hatt det så morsomt! i et skytespill før. Bare det å kunne sitte på vingen til et fly mens det kjørte rundt var underholdning for meg. Og til personen som sa at det er en hitboks må jeg desverre si meg uenig med deg i ettersom at jeg sjekket det med en kamerat. skyter du en i beinet mister han mindre liv enn hvis du skyter han i brystet. og når det står med store bokstaver "HEADSHOT!" når du har snipet en kar i hodet da skjønner du at du ikke har spillt spillet nok. Greit nok at det er et litt røfft utformet spill, men det er søren meg det som gjør det sjarmerende og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...