Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne et nytt PS3-spill.


Mann20

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nå har PS3'en min i lang tid stått å støvet ned, og plutselig fikk jeg lyst på noe nytt til den.

 

Hadde vært fint om noen kunne komme med et par tips til noen spill til meg. Jeg liker ganske mye, men holder meg helst innen sjangren skytespill. Andre spill jeg har er COD4, Far Cry 2. Assasins Creed ser spennende ut, og vurderer å kjøpe det, men siden jeg er en stor fan av multiplayer (Men det er ikke et MUST) så har jeg ikke kjøpt det - ennå.

 

Noen som vet om noen spill som kommer om ikke lenge? Utgivelsesdato om rundt en måned, helst maks.

 

Ellers noe bra som anbefales?

 

Tar alle svar med takk. Videosnutter, bilder og annmeldelser er gøyalt.

 

Eirik:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et av PS3 sitt beste ekslusive spill er Uncharted, det får du billig på dem rette butikkene idag. Spill det og så kommer Uncharted 2 etterhvert som har multiplayer...det er 2 spill en bare ha om en eier en PS3 mener nå jeg :)

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Enig med Larzen, Uncharted kan absolutt anbefalast. Det første spelet er Platinum no, så du får det til rundt 140 kr på Play. Riktignok ikkje eit FPS, men eit utruleg bra third-person shooter/adventure.

 

Uncharted 2 kjem i løpet av året også, og der får du multiplayer i tillegg. Sjekk videoane frå E3 til dømes, om du er i tvil :)

Lenke til kommentar
Uker? Jeg brukte 7 dager...

 

 

Da har du enten spilt utrolig mye, altså mange timer hver dag eller så har du hoppet over alle cutscenene og med det mistet hovedpoengene i spillet, altså historien.

 

 

GTA IV gir utrolig mye underholdning, og selv etter en er ferdig med selve historien, kan man leke med fysikkmotoren eller gå inn i en morsom multiplayer del (online).

Lenke til kommentar

Assassin's Creed er bra i begynnelsen, men blir repetitiverene etterhvert som du kommer lengre inn i spillet. Er verdt å spille igjennom det kun en gang, og Assassin's Creed 2, som kommer til å bli langt bedre enn 1eren, er bare noen måneder vekke.

 

Det samme gjelder Uncharted. Var gøy å spille igjennom en gang, men det fristet ikke å ta opp igjen spillet, ettersom at jeg byttet det inn for Infamous. Likte også dette spillet veldig godt, men etter to ganger gjennomspilt og alle thropys i boks var jeg lei av spillet.

 

Et spill som jeg uansett vil komme tilbake til er faktisk fifa 09. Det er greit nok å spille alene, men sammen med venner blir det automatisk helt magisk.

 

Hvis jeg var deg, så hadde jeg kjøpt Uncharted, Assassin's Creed og Infamous som brukt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Metal Gear Solid 4 konge spill og multiplayer delen er RÅ og vanskelig :)

Pop er jo fett,final fantasy 7,UFC,the darkness er rått skyte spill da:)litt gammelt nå men...Fallout 3 der har du massevis av ting og gjøre:)

Siren BLood Curse er morsomt, ragdoll kungfu plastic..Fifa09,Resident Evil 5 er fett.

 

Er det mere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...