miseryy Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Hei alle, har ikke vært så oppdatert i spill-verdenen, men hvilke spill er interessante for tia? Liker veldig godt spill med story bak, ala ikke bare løp og skyt. For å nevne noen eksempler (uansett sjanger) GTA IV, Dreamfall, osv. Håper noen av dere vet hva jeg er ute etter!
AtleBer Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Hei alle, har ikke vært så oppdatert i spill-verdenen, men hvilke spill er interessante for tia? Liker veldig godt spill med story bak, ala ikke bare løp og skyt. For å nevne noen eksempler (uansett sjanger) GTA IV, Dreamfall, osv. Håper noen av dere vet hva jeg er ute etter! Saints row 2 da kanskje. Er sikkert mange her som er mye flinkere enn meg til å fortelle hvorfor
miseryy Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Skrevet 7. juni 2009 Skal sjekke det ut. Btw, spill som HL2 f.eks = elsk! Kanskje et av de beste. Hvis det er noen spill som ligner på det, si ifra! Ikke bare FPS liksom, men at det er story bak.
Vaine Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Morrowind, Oblivion, Fallout 3, Stalker Clear Sky, Stalker Shadow of Chernobyl, Mass Effect, Bioshock.
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Veldig gammelt, men jeg nevner Diablo 1/2 i hver eneste tråd som denne. Kanskje gammelt, men bra er det ingrn som kan si noe imot!
Kharan Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Knights of the Old Republic 1 + 2. Sistnevnte når Team Gizka er ferdig med restaureringsprosjektet sitt (forhåpentligvis dette året).
miseryy Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Skrevet 7. juni 2009 Takk for gode forslag. Har runda nesten alt nevnt, dog Mass Effect har jeg ikke hørt om. Ser greit ut, er det bra?
AltF4 Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 (endret) Har ikke prøvd Mass Effect på pc, men på Xbox 360 er det ypperlig Ser også at du liker FPS, har du prøvd Portal? Og velkommen til forumet! Endret 7. juni 2009 av AltF4
Tabaskoranger Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 (endret) Takk for gode forslag. Har runda nesten alt nevnt, dog Mass Effect har jeg ikke hørt om. Ser greit ut, er det bra? mass effect kan anbefalest på det sterkeste. gøyal gamplay og en story fra en helt anna verden. har bare fått positive anmeldelser . gleder meg som et lite barn på vei til badeland til neste spill i serien. Andre spill du kan prøve deg på: Call of duty: modern combat Dead Space (kjempe spill, spiller det nå . kjempe bra trailer The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena F.E.A.R. 2: Project Origin Mirror's Edge Prince of Persia (Det nye spillet) wow fant nettopp en kjempe bra introduksjon til spillet på denne sida: http://prince-of-persia.uk.ubi.com/intro/ The Witcher Enhanced Edition flott story på alle desse spilla Endret 7. juni 2009 av zuperhans
Villanden Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Støtter Portal. Et genialt spill som alle bør prøve.
Licht Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Har ikke prøvd Mass Effect på pc, men på Xbox 360 er det ypperlig I motsetning til en del andre spill i den senere tid er PC-porten av Mass Effect faktisk en skikkelig port, og vel verdt pengene. Eneste som henger igjen fra konsollutgaven er det litt knotete inventory-systemet.
Svedge_InnleggNO Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Neverwinter Nights 2 + tilleggspakker. Gir veldig mange timer med spilling for en billig penge.
miseryy Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Skrevet 9. juni 2009 Hehe, ja Portal har jeg runda! Og ikke bare en gang, meget bra spill. Du kom med flere gode forslag der, zuperhans, skal sjekke ut de jeg ikke har prøvd. Vært litt fan av Neverwinter Nights før i tiden, aldri prøvd 2'ern derimot. Så får sjekke ut det også! Og sist men ikke minst takk, føler meg velkommen allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå