Gå til innhold

Spill PC til ca 7000 kr


Anbefalte innlegg

Er nå en god del år siden jeg sist bestilte ny PC så er ikke så inne på hva som er bra for tiden å vil derfor gjerne ha hjelp til å sette opp en god PC.

 

PCen skal brukes til spill som for ekempel Sims 3 og skal koste ca 7000 kr

Trenger ikke Skjerm, høytalere/headsett, mus og tastatur.

Men Trenger et godt lydkort siden PCen vil bli brukt en god del til musikk også.

 

Hadde tenkt å bygge PCen selv men hvis det finnes en god ferdig sammensatt PC så er det også greit.

 

Håper noen tar seg tid til å hjelpe meg litt med å sette opp denne PCen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken nettbutikk kunne du tenkt deg? Vil du bestille alle deler fra ett sted? Hører du bare på musikk, eller driver du med musikkskaping eller noe sånt? Bruker du headset eller høytalere? Jeg ville tippet at du ikke trenger et separat lydkort, men heller bruke det som er integrert i hovedkortet. Tipper det holder i masse.

Lenke til kommentar

Trenger ikke være en spesiell nettbutikk, men har god erfaring med komplett så ville foretrekke å bruke de fortsatt. Vil helst bestille fra et sted, men det er ikke nødvendig. PCen er ikke til meg selv, men den som skal bruke den vil bruke den til å høre på musikk å det er veldig viktig for den personen med meget god kvalitet på lyden. Den personen bruker både headsett og høytalere sånn jeg forstod det

Lenke til kommentar

Den er ganske god ja, takk. Men den som skal ha PCen ba meg sjekke i forhold til om jeg kan få en bedre PC for rundt samme prisen hvis jeg bygger den selv. Selv om jeg kan mye mer enn personen jeg bestiller for så er det så mange år siden jeg bestilte PC i deler så har litt problemer med å sette opp en PC der delene passer godt sammen :(

 

noen som kan hjelpe meg litt med å sette opp en eller vet om det er verd det å kjøpe den Koffeinkanin foreslo i forhold til å kjøpe deler å bygge selv.

Lenke til kommentar

AMD oppset ca 7100kr

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=99361

 

 

Intel oppset ca 6700 kr

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=99360

 

 

Disse oppseta veldig bra oppset for nye spill. denne pc holder mye lengre en 2 andre folka linka.

 

 

Geforce 250 og 9400 drit kort til spilling. unsett.

 

Intel Oppset er vel litt raske for spill en amd oppset pga litt høgre cpu speed.

 

 

 

 

Ikke PUTT 5400RMP Disker i stasjoner pcer. Hdd største flaskehalsen i moderne pcer.

Endret av Agrophel
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...