Gå til innhold

Nytt Zelda bekreftet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper virkelig det neste Zelda-spillet blir noe ala Wind Waker, ihvertfall like koselig^^ Twilight Princess ble alt for grimdark og Star Trek for å være et Zelda-spill. La det fra meg etter drøye 10 timer-.-

 

Da må jeg nok skuffe deg, ifølge gamereactor var det en litt eldre link vi fikk se enn i twilight princess, noe som jeg syns er helt rått! :D

Lenke til kommentar
Håper virkelig det neste Zelda-spillet blir noe ala Wind Waker, ihvertfall like koselig^^ Twilight Princess ble alt for grimdark og Star Trek for å være et Zelda-spill. La det fra meg etter drøye 10 timer-.-

 

Da må jeg nok skuffe deg, ifølge gamereactor var det en litt eldre link vi fikk se enn i twilight princess, noe som jeg syns er helt rått! :D

Eldre Link? Det kan jo bli kult, bare det ikke blir like emo som Twilight :p

Skjul

1240924737614.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Håper på et i Ocarina Of Time stilen, uten ulve forvandling og det greiene der.

Twilight princess er et bra spill, men det ulve greiene og det trekker litt ned.

 

Ocarina Of Time er vertfall det beste zelda spillet, og et av det beste spillene gjennom tidene :)

Lenke til kommentar
Gammal gubbe? Det bildet viser en noe og 30 år gammal, ubarbert og noe vestlig Link.

Selv om han ikke har silkemyk hud, jentesveis og en midje som en toppmodell så er han ikke en gammal gubbe fordet.

 

I japanske spel? Jo.

 

Er einig med deg, hadde vore interessant med ein litt eldre variant. Til og med Zelda er ein serie som kan ha godt av litt endringar i ny og ne.

Lenke til kommentar
Gammal gubbe? Det bildet viser en noe og 30 år gammal, ubarbert og noe vestlig Link.

Selv om han ikke har silkemyk hud, jentesveis og en midje som en toppmodell så er han ikke en gammal gubbe fordet.

 

I japanske spel? Jo.

True that. Når vi først er inne på det emnet:

Skjul
1244035449169.jpg

 

Kan ikke si jeg likte Wind Waker. Håper mye heller på now ala Twilight Princess. Likte den stemningen mye bedre, link skal være en trøblet person som taust tar på seg alle oppgaver folk kaster etter ham i mørke omgivelser.
Hverken Ocarina of Time eller Majora's Mask var på langt nær like grimdark, emo, furry og "Star Trek/Cyberspace" som Twilight Princess. Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Nei altså, ulende vind og et svevende slott over lava og en landsby full av zombier er jo ikke mørkt i det hele tatt. Syns ikke twilight princess var særlig mye mørkere enn de andre rent bortsett fra at "twilighten" er svart (altså er også en del av omgivelsene mørke) men dette er jo bare i starten. Etter at Twilighten er borte er jo omgivelsene lyse som bare det. Likte det så latterlig mye bedre enn tegneserie stilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...