Gå til innhold

Sniktitt: Red Dead Redemption


Anbefalte innlegg

Det kommer nok til pc om ca 6 måneder til 1 år etter konsollversjonene da det skal selge sine 3-9 mill kopier til 360/PS3 og hente dem resterende nesten rundt 700000-1mill kopier fra pcversjonen.

 

Dem gjør det riktig å ta til konsoll først for å selge mest mulig, da pcspill selger ikke like bra som før...

Men æ glær mæ, litt usikker hvilken plattform jeg velger det til, med det kommer med tiden ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere som fikk lyst på egg, bacon og tomatbønner etter å ha lest denne sniktitten? ^_^

 

Det meste rockestjernene tar i, blir til skinnende gull, så satser på det denne ganga også. Spillet har dessuten vært i utvikling lenge, fra ca 2005 hvis jeg ikke husker feil, så det er ikke noe hastejobb iallefall.

 

Fin sniktitt btw =)

Lenke til kommentar
Når jeg først hørte om at Rockstar skulle lage et Western spill etter samme mal som GTA serien ble jeg henrykt

 

Vel, det gjorde de jo strengt tatt med Red Dead Revolver.

 

Funfact: flere aspekter fra Red Dead Revolver, Manhunt, The Warriors og andre spill basert på GTA3-motoren som kom mellom GTA:VC og GTA:SA ble forøvrig implementert i GTA:SA. :)

 

Gleder meg noe så ustyrlig til Read Dead Redemption kommer, hestene i Red Dead Revolver var jo mer eller mindre statiske når de galopperte, men videoen tyder på at hestene i RDR kommer til å bli noe helt annet..

 

Så får vi bare håpe de letter mer på sløret etter som tiden går.. (jeg vil svært gjerne ha multiplayer, tenk så fett!)

Lenke til kommentar

Ser nå ut som grafikken er fin synes jeg, tipper dette blir bra. Koste meg stort med å ri rundt i Gun, tipper dette blir en del bedre. Håper (og antar) man vil involveres i togrøveri, blir fett!

 

Synes det er noe dritt at det kommer senere til pc, pc vil jo aldri kunne 'ta igjen' salgstallene til konsoll om alle spill skal selges et halvt år etterpå uansett. Kan jo håpe piratkopiering blir mer utbredt til konsoll oer tid :rolleyes:

Lenke til kommentar
Synes det er noe dritt at det kommer senere til pc, pc vil jo aldri kunne 'ta igjen' salgstallene til konsoll om alle spill skal selges et halvt år etterpå uansett.

 

... Eller når PC-porten er venstrehåndsarbeid av verste sort.

 

Red Dead Redemption (kan vel begynne å kalle det RDD allerede?) skal likevel skaffes ved første anledning.

Lenke til kommentar
Synes det er noe dritt at det kommer senere til pc, pc vil jo aldri kunne 'ta igjen' salgstallene til konsoll om alle spill skal selges et halvt år etterpå uansett.

 

... Eller når PC-porten er venstrehåndsarbeid av verste sort.

 

Red Dead Redemption (kan vel begynne å kalle det RDD allerede?) skal likevel skaffes ved første anledning.

 

RDRed er vel bedre, siden det kan blandes med Red Dead Revolver (RDRev?)

RDD er jo uansett feil forkortelse ;)

 

Dette blir uansett en megatittel, tviler ikke på at det blir et knallbra spill B)

 

Og vi har jo Call of Juarez 2 å kose oss med i mellomtiden. Hørte noe snakk om GUN 2 tidligere også, eller har jeg drømt?

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...