Gå til innhold

RuneScape Tråden


Spiller du RuneScape?  

  1. 1. Spiller du RuneScape?

    • Ja
      3
    • Nei
      8
    • Brukte å spille
      16


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg spilte RuneScape Classic for en del år siden og startet nettopp på nytt igjen (hvorfor? se navnet mitt). Jeg syntes faktisk det var ganske morsomt...Jeg likte kanskje ikke alle de nye oppdateringene, likte Wilderness mye bedre før feks. En grunn til at jeg liker spillet ganske godt er at spillet er morsomt men ikke et spill man blir oppslukt av som andre MMO's som World of Warcraft feks. Men ihvertfall så starter jeg en tråd her så vi kan snakke om RuneScape :p og eventuelt bli venner i spillet.

 

Regler:

Hvis du ikke liker RuneScape, så er det best at du ikke poster, for vi trenger ikke folk som sier spillet er dårlig osv.

Endret av Nostalgic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er helt klart det spillet jeg har brukt mest tid på i hele mitt liv, ja, sikkert mer en pokemon :) Kanskje jeg lager en account litt senere når jeg mangler noe å gjøre! I liket med deg har jeg virkelig en sterk notstalgi for dette spillet :p

Endret av Snapz
Lenke til kommentar

Skulle vi ikke holde oss for gode til slik prat, slik som Nostalgic påpeker i første post?? Dette er en tråd for de som har lyst til å diskutere spillet, og fortelle hverandre minner om det. Det kommer intet godt av å fortelle hvor dårlig du selv synes at spillet er. Lag heller en tråd hvor dere kan diskutere om Runescape er bra eller ikke.

Lenke til kommentar

Det var vel nesten det spillet som introduserte meg til MMO.

 

Har hadde mange morsomme timer med dette samme med kompisser. Full adamant plate armor og adamant two handed :lol:

Cooking var det jeg baserte meg mest på. Spilte bare på gratis. Jeg sugde i mining og smithing men fikk kompisser til å lage meg det gode stuffet.

Husker ikke akkurat hvor mye lvl jeg hadde i ting.

Lenke til kommentar

Takk for at du påpeker det, ShampooMacTavish :) Av en eller annen grunn er det noen raringer som absolutt på snakke piss om RuneScape, absolutt unødvendig å snakke styggt om det. Ødelegger bare for oss som syns det er morsomt.

 

Det var dette som introduserte meg for MMORPG også. Spilte World of Warcraft etter RuneScape, men ble altfor mye spilletid. Så startet jeg med Age of Conan, men fenget meg ikke helt. Men så fikk jeg nostalgi til RuneScape igjen og fant ut at det var midt i blinken, spill for min del bør være noe man ikke tenker på hele tiden og ikke blir hektet på, noe RuneScape er for meg. Og selvfølgelig samtidig morsomt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...