peasandpeace Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 Har kommet update på teamfortress.com. Litt info om det nye systemet, og at man i fremtiden kan bytte items, det er derfor man får flere av hver. Det er også litt bilder av hattene man kan plukke opp. Jeg har spilt rundt seks timer i dag, og har fått cloak and dagger som rocker soverommet. Ellers enn det... De sier også at de som spiller mer har høyere sjanse til å få nye items. Ikke en garanti though. Har kommet update på teamfortress.com. Litt info om det nye systemet, og at man i fremtiden kan bytte items, det er derfor man får flere av hver. Det er også litt bilder av hattene man kan plukke opp. Jeg har spilt rundt seks timer i dag, og har fått cloak and dagger som rocker soverommet. Ellers enn det... De sier også at de som spiller mer har høyere sjanse til å få nye items. Ikke en garanti though.
AltF4 Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Skrevet 22. mai 2009 (endret) Nice one Strindmo. Valve har nå lagt ut en bonusdag i Sniper vs Spy-updaten! Hvor vi får se litt hatter. Og Demoman får afro! De har også lagt ut noen nye varer (jeg bestilte Spy t-skjorta B)) i butikken. Og kanskje aller viktigst; de forteller om det nye systemet som har tatt over for unlocks knyttet til achievements. Jeg fikk ingen nye i dag, fikk bare noen få gamle. Men jeg regner med å få de snart, siden de skriver at jo mer tid i TF 2, jo større er sjansen. Og mine 600+ timer bør jo telle litt håper jeg! Edit: Argh, ble ninja'ed av peasandpeace! Endret 22. mai 2009 av AltF4
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Har kommet update på teamfortress.com. Litt info om det nye systemet, og at man i fremtiden kan bytte items, det er derfor man får flere av hver. Det er også litt bilder av hattene man kan plukke opp. Jeg har spilt rundt seks timer i dag, og har fått cloak and dagger som rocker soverommet. Ellers enn det... De sier også at de som spiller mer har høyere sjanse til å få nye items. Ikke en garanti though. Har kommet update på teamfortress.com. Litt info om det nye systemet, og at man i fremtiden kan bytte items, det er derfor man får flere av hver. Det er også litt bilder av hattene man kan plukke opp. Jeg har spilt rundt seks timer i dag, og har fått cloak and dagger som rocker soverommet. Ellers enn det... De sier også at de som spiller mer har høyere sjanse til å få nye items. Ikke en garanti though. Jeg har Pee Jar, jeg hadde drept for razorback og crossbow (Som jeg prøvde og gjøre). De har også lagt ut noen nye varer (jeg bestilte Spy t-skjorta B)) i butikken. ? Spilte i 4 timer i strekk for å prøve å få tak i bue eller noe tøft, men fant bare en ubersaw til haha, jaja så er det ikke så lett som før. Uh, så man kan få flere våpen alerede nå? Idag fikk jeg mine føste unlocks: Pee jar, Flaregun og den andre Fireaxen.
AltF4 Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Skrevet 23. mai 2009 (endret) http://www.store.steampowered.com Masse kule efekter fra Valve-spill. Personlig har jeg noen t-skjorter og Aperture Science og Black Mesa-kopper. Kjøper vel RED og BLU-koppene snart også! Det har kommet unlocks for 6 klasser x3 items for hver, og det er de tingene du vil få etter hvert. Soldier, Demoman og Engineer vil få sine fremover. Det gikk overraskende fort fra Scouten til Sniper/Spy, så kan jo håpe Valve fortsetter i dette sporet! Jarate var faktisk et overraskende velfungere våpen! Herlig å få ny teameffort for Sniperen. The Huntsman og Razorback har jeg ikke fått enda. Endret 23. mai 2009 av AltF4
thadon Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Kan noen forklare meg det nye systemet med at man plukker opp ting? Er det sånn at du kan finne en helt tilfeldig ting på bakken som går i "inventory", og som du kan bruke seinere?
AltF4 Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Skrevet 23. mai 2009 Nei, du får det bare av å være på en server. Foreløpig holder det faktisk å være tilskuer (spectator). Hva du får er helt random, personlig har jeg fått 3 Sandman og en Backburner samt Jarate.
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Så man kan la den stå på spectator og drive med noe helt annet, og alikevel få våpen?
AltF4 Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Skrevet 23. mai 2009 Jepp. Regner i grunnen med at det blir gjort om, da det høres ganske merkelig ut.
Virchow Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Nå har jeg fått: 1x Cloak and Dagger 1x Huntsman 1x Razorback 1x Axtinguisher 2x Force-a-nature 1x Sandman 1x Killing gloves of boxing 1x Blutsauger Må si det er veldig lite tilfredsstillende å bare få våpnene helt tilfeldig. Likte å arbeide litt for dem jeg
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Damnit, hvorfor sa dere ikke det før? Nå må jeg weapon farme.
TOMF_InnleggNO Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Det nye unlock-systemet er forferdelig. Valve viser nok en gang at de er en gjeng med idioter.
Kharan Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Også moro å se The Spy-videoen i full HD (link fås via Steam). Mye detaljer som man ellers ikke får med seg på f.eks. YouTube.
AltF4 Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Skrevet 23. mai 2009 Nei, jeg vil ikke kalle det forferdelig, og Valve vil nok omarbeide det litt. De bruker jo oss som forsøkskaniner, og vi klagde når våpen var knyttet til achievements. Nå ga de oss noe annet, og det fortjener de kreditt for. At systemet ikke er perfekt er jo greit nok, for det er det ingen systemer som er. Tror de vil gjøre det litt mer vennlig ovenfor oss som har lagt ned mye tid i spillet til fordel for de som er helt nye. Vi gamlingene har jo de fleste eldre leketøy, mens de som er helt nye i spillet trenger samtlige. Skal sende en mail til Valve og spørre nå. Og syns du Valve er en gjeng med idioter ser jeg ikke helt hvorfor du spiller spillene deres eller ønsker å bruke tid på en tråd om et spill du ikke liker.
TOMF_InnleggNO Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 (endret) Nei, det nye unlock-systemet er forferdelig. Jeg vil ikke spille flere timer så jeg har en sjanse til å få et tilfeldig våpen, som jeg kanskje allerede har. Jeg er ikke interessert i å bytte våpen med andre. Dette er ikke et MMO. Jeg var ikke særlig fan av det gamle systemet heller, men med achievements-systemet så hadde man i det minste noe å arbeide mot. Man visste hva man måtte gjøre og hva man fikk. Achievement farm servere var et problem, men "the lesser of two evils" etc. (edit: http://i675.photobucket.com/albums/vv111/r...eatjobvalve.jpg / http://img35.imageshack.us/img35/1151/nofarming.jpg) Sa jeg at jeg ikke liker spillene deres? Nei. At jeg velger å gi min mening på en game mechanic forteller jo deg at jeg faktisk spiller spillet. Valve er gode til å markedsføre og lage polerte spill, men jeg finner det vanskelig å like de når de stadig vekk gjør idiotiske ting. Endret 24. mai 2009 av tomf
mynock Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Tja, syns no sjøl at muligheten for servere for achievement farming er langt meir idiotisk enn tilfeldige drops. Riktignok om dei rettar opp i at du får stæsj som spectator. Tok sjølv opp tråden i TF2 i helga (etter å lest denne tråden) og hadde mange timar med moro. Og det heilt utan å fokusere spesielt på å få tak i nye våpen eller oppnå achievements, men faktisk ved å kose meg med sjølve spelet. Kven skulle trudd...
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Jeg spiller på achievement serverene for morro skyld
teletubbiekid Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Jeg spiller på achievement serverene for morro skyld wh... hæ? Hvordan i helvete er det mulig å ha det moro med "you kill me, I kill you. Repeat"?
Bobbylove Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Noen som vet om bra servere eller maps? Jeg liker å forsvare diverse. Liker også best servere med lav spawn tid og map x 24/7
Bata Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Det nye systemet gjør at du "roller" for items hver halvtime du spiller. Trasig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå