janix Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Hei jeg kjøpte nettopp en Blue-ray spiller og lurte på om det er noen som vet om en billig film side der du kan kjøpe blue.ray filmer for en billig peng
HerrGhost Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Iron Man og The Dark Knight er en av de beste filmene kvalitetmessig ute på markede i dag.
Einride Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Om du kun er ute etter biletkvalitet på Blu-ray er denne tråden eit must: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=858316
Paisley Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Nettbutikken play.com har gode tilbud på blu-ray filmer. Enkelte er uten norsk undertekst, men en film skal nytes med orginalspråket mener jeg. Uansett, i tillegg til play.com, har elkjøp ofte BD titler på tilbud, thehut.com har ofte tilbud. Er iallefall de jeg kommer på i farten
thomassit0 Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 axelmusic.com har egen avdeling for region free, og frakt koster vel noe sånt som 20 kr. Mange filmer der for rundt 120-150 kr. Ghost Busters kommer forresten på BD 16.6.
mhm._InnleggNO Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 Hei jeg kjøpte nettopp en Blue-ray spiller og lurte på om det er noen som vet om en billig film side der du kan kjøpe blue.ray filmer for en billig peng Playx.no og Zailor har ofte tilbud som kan være smarte å sjekke ut. Prisene er ikke særlig lave generelt der, men tilbudene bruker å være veldig gode. Offtopic: Vet at det er flisspikkeri, men det heter faktisk Blu-Ray. Ikke Blue-Ray Greit å lære seg det først som sist
Dunedain Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 Play.com kjører en kampanje nå, med Blu-rays fra £4.99. Sjekk her. Offtopic: Vet at det er flisspikkeri, men det heter faktisk Blu-Ray. Ikke Blue-Ray Greit å lære seg det først som sist Vet det er flisspikkeri, men det heter faktisk Blu-ray. Ikke Blu-Ray. Greit å lære seg det først som sist ^_^
thomassit0 Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Max Manus BD til 99,- på Elkjop.no denne helgen.
thomassit0 Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Forkortet som BD http://no.wikipedia.org/wiki/Blu-ray_Disc Blu-ray Disc (BD) er et optisk lagringsmedium utviklet av en gruppe elektronikkselskaper for lagring av store mengder data og avspilling av høyoppløselig film gjennom organisasjonen Blu-Ray Disc Association.
thomassit0 Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 BD er raskere, ergo > BD. Du skriver vel ikke Compact Disc gjør du vel ?
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Nei, men emnetittelen er feil :rolleyes: Da kunne den hete BD-Filmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå