Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt tungvindt at man må gå innom forumet for å kommentere artikler med sin egen bruker. Alle som kommer fra forumene som hørte til Mediehuset Digital får en liten omvei. Håper også Gamer.no kan få et kommentarfelt i bunnen av artikkelen, slik de andre sidene har.

Lenke til kommentar

Det er en kinkig sak å ordne innlogging på en gjennomført måte fra artiklene. Det går eventuelt an å kun vise postene under artikkelen, og linke til forumet dersom en vil poste, men på mobilen/teknofil vil nok endel reagere på det ettersom mange er vant til å poste som gjest på våre artikler. Men hvem vet, når de får teften av dette forumet, kanskje de registerer seg de også :)

Lenke til kommentar

Vel, jeg registrerte meg på innlegg.no, og fikk tilgang. Men kun til gamer.no sitt forum. Jeg har en annen konto som jeg bruker her på teknofil og mobilen.no. Har jeg missforstått noe?

Lenke til kommentar
Vel, jeg registrerte meg på innlegg.no, og fikk tilgang. Men kun til gamer.no sitt forum. Jeg har en annen konto som jeg bruker her på teknofil og mobilen.no. Har jeg missforstått noe?

 

Vi har ikke byttet ut alle linkene rundt omkring enda, men det gamle forumet til Teknofil (forum.teknofil.no) og Mobilen (forum.mobilen.no) vil forsvinne. I stedet vil du kunne diskutere de samme temaene på www.innlegg.no.

 

Innlegg.no er det samme forumet som forum.gamer.no, bare i litt annen drakt hvis du kommer dit som ikke innlogget bruker.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...