Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får vel bare ønske alle brukere, både fra Teknofil.no, Mobilen.no og selvsagt helt nye brukere hjertelig velkommen. Hittil har det vært en kjempegod brukerbase her på Innlegg.no, og vi håper dere vil bidra med å gjøre alt enda bedre! :)

Skrevet

Tror ikke alt fungerer slik det skal... ?

Skrevet

Tenker du på at du står som gjest når du poster? Du må gå innom selve forumet og registrere deg før du kan poste som bruker.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Flottflott, spennende med nye ting :)

Skrevet

Litt tungvindt at man må gå innom forumet for å kommentere artikler med sin egen bruker. Alle som kommer fra forumene som hørte til Mediehuset Digital får en liten omvei. Håper også Gamer.no kan få et kommentarfelt i bunnen av artikkelen, slik de andre sidene har.

Skrevet

Det er en kinkig sak å ordne innlogging på en gjennomført måte fra artiklene. Det går eventuelt an å kun vise postene under artikkelen, og linke til forumet dersom en vil poste, men på mobilen/teknofil vil nok endel reagere på det ettersom mange er vant til å poste som gjest på våre artikler. Men hvem vet, når de får teften av dette forumet, kanskje de registerer seg de også :)

Skrevet

Vel, jeg registrerte meg på innlegg.no, og fikk tilgang. Men kun til gamer.no sitt forum. Jeg har en annen konto som jeg bruker her på teknofil og mobilen.no. Har jeg missforstått noe?

Skrevet

For å poste med et brukernavn og ikke som gjest må man innom dette forumet først, og gå inn i denne tråden. Brukeren på Teknofil og Mobilen forsvinner.

Skrevet

Tror dette kan bli veldig bra! :) Mangler bare en samfunns kategori (politikk, religion, økonomi, helse, sex og samliv, historie osv..) nå så begynner dette forumet å bli skikkelig bra. Tror dere kan komme veldig langt med denne plattformen!

Skrevet

Det tror jeg også LucarioX, vi er glade for det som skjer og ønsker teknofil og mobilen brukerne velkommen til en verden hvor jeg (Vaenas) er deres gud.

Skrevet
Vel, jeg registrerte meg på innlegg.no, og fikk tilgang. Men kun til gamer.no sitt forum. Jeg har en annen konto som jeg bruker her på teknofil og mobilen.no. Har jeg missforstått noe?

Vi har ikke byttet ut alle linkene rundt omkring enda, men det gamle forumet til Teknofil (forum.teknofil.no) og Mobilen (forum.mobilen.no) vil forsvinne. I stedet vil du kunne diskutere de samme temaene på www.innlegg.no.

Innlegg.no er det samme forumet som forum.gamer.no, bare i litt annen drakt hvis du kommer dit som ikke innlogget bruker.

Skrevet

Ønsker de nye forumene velkommen hit. Selv er jeg en aktiv leser av mobilen.no, så man skal ikke se bort fra at jeg kommer til å diskutere litt i den kanten av forumet ;)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...