Gå til innhold

E3 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-o2Xgh2
Faen at jeg kom opp i engelsk muntlig eksamen idag. Det ødelegger ALT, har jo ikke tid til å få sett nintendo og sony sine konferanser...

 

eller, jeg har jo imorgen til å arbeide også da :3

 

Da ser du konferanser i kveld, og jobber for harde livet i morgen ;)

Endret av Slettet-o2Xgh2
Lenke til kommentar
Da ser du konferanser i kveld, og jobber for harde livet i morgen ;)

Er nok det som kommer til å skje uansett. Klarer ikke å arbeide ordentlig hardt med slikt kjedelig skolearbeid med mindre jeg er stresset som faen :_:

 

Lurer på åssen det neste Zelda blir... personlig håper jeg på noe ala Wind Waker, som er det spillet jeg har likt best^^ Ocarina har jeg ikke spilt siden jeg var en liten unge, så er usikker på om jeg ville likt det idag. Twilight Princess la jeg fra meg etter drøye 10 timer. Jævla emoskjit som tvang deg til å bli en furrie og bli ridd av en jævla crazyfrog i forkledning. Nei takk!

Lenke til kommentar

Endelig fikk jeg sett videoene som kom igår :rolleyes:. Her blir det nok kjøpt inn: Assassin`s Creed 2, Modern Warfare 2, Alan Wake, The Saboteur, Red Steel 2, Forza 3, Uncharted 2 og No More Heroes 2 :D Men enkelte vil jeg se en anmeldelse av først da ;).

PS: Star Wars CGI traileren var bare EPIC B) men som flere - liker ikke MMO. Trenger jeg nevne Final Fantasy XIII som must buy B). NFS serien har jeg lagt på hylla...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...