Gå til innhold

Splitter nye Duke Nukem Forever bilder og video!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojojoj! :) Dette kan bli saker! Så akkurat videoen som ITavisen postet (i går?) og det var syke greier! Det så jo enormt kult ut, spesielt animasjonene! De imponerte vettet av meg! Ikke ofte man ser så gode animasjoner.

Dette KAN være et enormt PR-stund altså, noe som vil sikre bøttevis av salg :)

Skrevet

Grafikken kan jeg ikke dømme ut i fra en lavoppløst video. Men animasjonene var da ikke veldig imponerende, det som så bra ut var skriptet. Henda gikk gjennom veggen, og jeg synes det var stive animasjoner. Om du ikke ser gode animasjoner ofte har Killzone 2 virkelig gode animasjoner.

Jeg håper dette spillet kommer ut, for det ser ut som dem har klart å tatt vare på våpene og stygge monstre. Men savner dog strippeklubben, og den morsomme fake dukken av meg. Håper det er å se i fullversjonen, om den noen gang kommer. Jeg trur dette spillet kommer, enten av de som utvikler den nå, med et nytt navn på studio, eller bli kjøpt opp av et av de større spillselskapene. Duke Nukem navnet er for sterk for at prosjektet skal bli lagt ned.

Skrevet

Det er bare et PR stunt. Om en uke er den siste arbeidsdagen til gutta i 3drealms (sier de på forumet) så da får vi jo se om de prater tøv eller ikke. Men at de er så nærme som det virker som de er, for så "plutselig" gå konk uten at noen har fått vite noe som helst, virker veldig rart. DNF må jo komme. Nå har vi faen meg venta lenge nok :)

Skrevet
Grafikken kan jeg ikke dømme ut i fra en lavoppløst video. Men animasjonene var da ikke veldig imponerende, det som så bra ut var skriptet. Henda gikk gjennom veggen, og jeg synes det var stive animasjoner. Om du ikke ser gode animasjoner ofte har Killzone 2 virkelig gode animasjoner.

Jo, animasjonene var veldig imponerende, spesielt utvalget av animasjoner. Noe som kanskje er noe av det viktigste. Scripting trenger ikke å være noe dårlig deal, bare det gjøre bra nok. Slik som i COD4. Da er det større sjanse for å sikre en god opplevelse. Og ja, KillZone 2 har gode animasjoner, men nå setter man jo ikke opp étt spill mot et annet. Vi ser på hvordan DNF sannsynligvis ville vært. Og det ser ut til at det ville vært en god spillopplevelse.

Grafikken ser jo bra nok ut den også. Ikke over the top, men ikke forferdelig dårlig heller.

Skrevet

"What are they waiting for? Christmas?" *knoke hender*

Men helt seriøst - fiks trådtittelen. "Spiller nye Duke Nuken bilder!"? Håper virkelig det skal være Splitter og ikke Spiller.

Skrevet
"What are they waiting for? Christmas?" *knoke hender*

Men helt seriøst - fiks trådtittelen. "Spiller nye Duke Nuken bilder!"? Håper virkelig det skal være Splitter og ikke Spiller.

Alkoholisme gjøre mye vettu :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...