Gå til innhold

VidZone - Musikk video streaming


hvo91

Anbefalte innlegg

Sony kommer med musikk video streaming program via XMBen ;)

 

VidZone CTO Michael Russo says that VidZone will be "one of the world's largest collection of music videos, allowing consumers to stream what they want, when they want it."

 

Kilde.

Endret av Fenix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

sparker litt liv i en gammel tråd men nærmer seg vidzone lansering i norge nå (3. desember).

 

fant en flott hands on video:

 

genialt at det er gratis, håper bare at det finnes vidoer til all slags musikk. kan fungere bra på en fest eller to

 

Hmmm, nå er det jo tredje desember, men finner det ikke noe sted på Playstation Network. Noen som har fått tak i det??

Lenke til kommentar

Veldig fornøyd med tjenesten og opplegget virket veldig bra, eneste problemet er vel utvalget som ikke er helt i min smak. Manglet mange store for min del, Guns N Roses, Red Hot Chillie Pepper og Dire Straits æret med sitt untak. Derimot var det mye bra musikk også. Veldig greit å navigere og redigere. Det blir nok som alle andre har sagt før, en festvinner :D

Lenke til kommentar

Testa det så vidt i går, uoversiktlig og tungvint interface, labert musikkutvalg (sjølv om dei glimta til med enkelte artistar eg ikkje venta å sjå der. Cannibal Corpse anyone? :D ). Det meste av materialet er fortsatt 4:3, sjølv om nyare videoar som blir lagt inn har widescreen-format også.

 

Uansett, tenesta har absolutt potensiale og blir nok ein vinnar på fest, ja :)

Lenke til kommentar

Jeg lastet ned clienten fra uk ps store får en stund siden. prøvde det da, men da var det sperret får norsk ip. prøvde den nå igjen å nå funker det :rolleyes:=) vil tippe clienten kommer senere i kveld :rolleyes: =)

 

Det er bare å bruke proxy hvis det er noe som er tilgjengelig i andre land, men ikke her i Norge. Så har du ikke norsk ip. Syntes det er greit fordi da får man tilgang på mange ting flere måneder før det kommer her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...