Gå til innhold

Flashing av xbox


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh, ja, blir for dumt å si man skal ta back-ups. Det blir litt lugubert. Rart hvordan dette tillates men f.eks. snakk om salg av WoW kontoer o.l. ikke er lov. Kun EULA brytes, ingen lover.

 

 

Kjøp spillene og støtt utviklerne, ellers blir konsoller bare mer og mer begrenset og får DRM nedover nakken det og, akkurat som PC.

Lenke til kommentar
Heh, ja, blir for dumt å si man skal ta back-ups. Det blir litt lugubert. Rart hvordan dette tillates men f.eks. snakk om salg av WoW kontoer o.l. ikke er lov. Kun EULA brytes, ingen lover.

 

Nettopp. Det er fordi omtrent alle 360 folk her spiller kopier, moderatorer inkludert.

Lenke til kommentar
Helt skammelig hvordan modifiserings prat blir godtatt her. Folk gjør det KUN for piratkopiering, ikke noe annet.

 

Likevel lar moderatorene det gå. Er så kvalmt som det kan få blitt.

 

Herregud så seriøs du er. Det er bare snakk om flashing av en xbox, blir skremt av at du synes det er så skammelig og kvalmt. La dem gjør som dem vil, personlig så kjøpte jeg meg en xbxo360 pga flashing = gratis spill, samt at jeg har en PS3 som jeg kjøper spill til. Pass på så du ikke kaster opp når du leser dette, med tanke på at du allerede er litt kvalm :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...