Gå til innhold

Brukerlagde filmer!


Anbefalte innlegg

 

 

Et skoleprosjekt som tok det meste av skole- og fritiden min de siste månedene før sommerferien :p

 

Sykt imponerende. Hvordan har dere fått til så fin dybdeskarphet? er det dslr eller 35 mm adapter i bildet her? for skal mye til for at jeg greier og få til så liten dybdeskarphet på våre canon zh-a1.

 

 

 

 

 

 

 

 

alt filmet med 5DmkII.

Stilige filmer :) selv om det er ikke så vanskelig å få til bra bilder med dslr

 

Dette er en tentamensoppgave fra forrige semester. Kampanjen het "Kampanjen for frukt og grønt" og skulle oppfordre unge mennesker til å spise mer frukt og drikke mer vann. Jeg ble ganske fornøyd med resultatet, men ser nå at det er en del tekniske ting jeg kunne gjort annerledes! ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=ubxmFfp4Vg0

HAHA :D vi hadde akkurat samme oppgave :p

 

 

Tenkte jeg skulle legge til det vi har så langt av filmen vår

"Den Tredje Orden"

http://www.youtube.com/watch?v=N7FnrY8Qt7Y

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hvis du liker Dexter vil du garantert like denne videoen om hans

 

Usikker på alle de uskrevene bussreglene? Her er de

 

Visste du at norge har en egen

?

 

Hva gjør den katolske kirken med alle pedofili-problemene sine? Ber

om hjelp da vel!

 

Sipowicz fra NYPD-Blue har blitt flyttet fra New York til Trondheim. Er han like voldelig der?

 

You like? Abboner på AproposSTV på youtube, eller gå til http://www.stv.no/content/webitemcategory/3/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Et skoleprosjekt ved Akademiet videregående skole. Vi fikk 4 uker på oss til å lage en fiksjonsfilm på 5 min. Dette var da det vi kom opp med :) Er ikke helt hundre prosent fornøyd, men det var så bra det kunne bli utifra tiden vi hadde. Rakk såvidt deadline. Jeg satt i 28 timer i strekk, med bare én matpause, dagen før vi skulle levere. Men det lønnet seg ved at vi vant Akademiet Awards for Beste Film og Best Redigering.

 

Her er da filmen, Enjoy:

 

http://www.youtube.com/watch?v=iHOTaDQuCHk

Endret av Phasma
Lenke til kommentar

Et skoleprosjekt ved Akademiet videregående skole. Vi fikk 4 uker på oss til å lage en fiksjonsfilm på 5 min. Dette var da det vi kom opp med :) Er ikke helt hundre prosent fornøyd, men det var så bra det kunne bli utifra tiden vi hadde. Rakk såvidt deadline. Jeg satt i 28 timer i strekk, med bare én matpause, dagen før vi skulle levere. Men det lønnet seg ved at vi vant Akademiet Awards for Beste Film og Best Redigering.

 

Her er da filmen, Enjoy:

 

http://www.youtube.com/watch?v=iHOTaDQuCHk

 

En del gode klipp å hente her. Spennende komposisjon som dessverre faller litt flatt. En del hvitbalanse problemer og standard lyder fra Videocopilot om jeg ikke tar helt feil. 28 timer i strekk på denne filmen. Den må du nok lenger ut på landet med, er ikke noe avansert klippredigering her så dette ville nok kun tatt et par timer, men ellers enn det så er det et veldig godt produkt, dog litt urealistisk med unge skuespillere.

Lenke til kommentar

 

En del gode klipp å hente her. Spennende komposisjon som dessverre faller litt flatt. En del hvitbalanse problemer og standard lyder fra Videocopilot om jeg ikke tar helt feil. 28 timer i strekk på denne filmen. Den må du nok lenger ut på landet med, er ikke noe avansert klippredigering her så dette ville nok kun tatt et par timer, men ellers enn det så er det et veldig godt produkt, dog litt urealistisk med unge skuespillere.

 

Takk for svar og konstruktiv kritikk! :) Vi var for nærmt deadline til å jobbe skikkelig med lydbildet, så ja.. nærmest alt du hører i filmen er fra Video Copilot sin Pro Scores. Og grunnen til at det tok såpass lang tid var fordi vi jobbet på tvers av 3 PC'er og en Mac Pro som må ha vært fra helvete siden den klikket etter hvert eneste tastetrykk.. og du skulle bare visst hvilke komplikasjoner vi har hatt med råklippene.. Gruppen min hadde også store problemer med å komme til enighet, ergo det var ikke særlig gøy å jobbe med filmen, så det var lett for oss å velge de enkle løsningene. Når alt kom til alt var vi bare glad for å bli ferdig og da orket vi ikke å endre på noe.. Men som jeg har sagt til mange tidligere så vil mine neste produksjoner ha mer originale historier, mer utviklede karakterer, bedre lyssetting på sett og bedre redigering (både for lydbildet og det visuelle). Dette min første kortfilm, men jeg kan egentlig bare si at det vil komme bedre og mer komplette filmer fra meg i fremtiden..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Du har lagd to karaoke-filmer til avenged sevenfold? :p

Funker sikkert fint hvis man vil vrenge strupen på gutterommet. Å få til skikkelig "screaming" kan ta livet av stemmebåndene om man kjører for hardt på! Snakker av erfaring her.

Heh, men er sikkert greit for dem som ikke gidder å finne teksten andre steder ol.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...