Gå til innhold

Hører du på musikk mens du spiller?

Musikkpoll  

1. 1. Hvor ofte hører du på musikk mens du spiller?

• Alltid
      6
    • Ofte
      22
    • Av og til
      16
    • Sjelden
      13
    • Aldri
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skjer ekstremt sjeldent, rett og slett fordi jeg føler jeg mister fokuset på spillet om jeg blir forstyrret slik. Er det en historiedrevet singelplayer kan jeg ikke forstyrres, men er det multiplayer kan jeg av og til sette på noe musikk. Som oftest har ikke spillene jeg spiller støtte for egen musikk i spillet, så da blir det lite musikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer selvfølgelig an på spillet, men det går jo som oftest i WoW.

Om jeg quester: Indie

Dungeon: Alternativ rock/Post-punk/Post-hardcore

PvP: Metal/Screamo

Skrevet

Hører på Radioresepsjonen podcasts når jeg spiller wow. Ellers synst jeg lyden i spillet er mye av opplevelsen så da blir det ikke noe.

Skrevet

Noen ganger digger jeg å sette på noe Immortal Technique eller Jedi Mind Tricks mens jeg spiller Skate 2, men hører ALDRI på musikk dersom det er noe singleplayer historie gående. Musikk i multiplayer har jeg totalforbud om.

Skrevet

hører alltid på musikk når jeg spiller wow:D

er ikke mulig å gjøre noe annet heller, blir jo dritt lei alle ingame lydene når man har spilt i noen tusen timer........

Skrevet

Jeg hører alltid på musikk når jeg spiller, volumet varerer da. Det kan være fra så lavt at jeg så vidt kan høre det til så høyt at trommehinnene sprekker. Men når jeg spiller så hører jeg på sanger som motstrider spillet jeg spiller. Slik som når jeg spiller L4D så kan det hende jeg hører på en munter sang som: "She gotta smile" av Stephen lynch.

Skrevet

Nei. Det er snakk om en psykologisk virkning. Når du hører på munter musikk til et ellers så ganske dystert spill kan du fremme dysterheten på en måte som gjør stemmningen altså mye bedre. Men dette spørs på person til person.

Skrevet

tja, hvis jeg hører på noe jalla mens jeg gamer noe necro så ender det bare opp med at jeg rager i et killingspree og ler hysterisk mens jeg knuser hodeskaller til lyden av dubidumusikk.

Skrevet
tja, hvis jeg hører på noe jalla mens jeg gamer noe necro så ender det bare opp med at jeg rager i et killingspree og ler hysterisk mens jeg knuser hodeskaller til lyden av dubidumusikk.

post-212-1097433094_thumb.jpg

Skrevet

Med necro tenker du da WoW? Eller snakker vi voldsspill ala manhunt, slossespill, gta osv? :p

Skrevet

Da er man rett og slett bare gærn... Neida, som sagt slikt varierer fra person til person.

Skrevet

Med necro tenker du da WoW? Eller snakker vi voldsspill ala manhunt, slossespill, gta osv? :p

voldsspill ofc ;D
Skrevet

voldsspill ofc ;D

Nydelig :D Pleier å gjøre lignende selv, sette på noe cannibal corpse og rage i GTAIV, eller noe CBT mens jeg spiller div fightingspill hvor man kan begynne å blø ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...