Gå til innhold

Events and Gaming i Gamer.no klubbhus

Tullsau

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Tenkte jeg skulle lage en topic hvor events,meetups og game lunching skrives ned :)

Lyst til å prøve å få til litt aktivitet i klubbhuset som nettopp har åpnet for Gamer.no fans!

Alle som vil kan melde seg på så lenge det er igjen plasser!

Vi vil lage events og forskjellige game lunchinger i forskjellige spill :) Dette blir en fin måte for PS3 /Gamer.no entusiaster å sosialisere med resten av fellesskapet ;)

Er du ikke med? Post PSN ID i denne topicen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Meetup at the Clubhouse!

Åpningsfest:

Fikser et lite meetup som vil foregå 21:00-22:00 April 17! Dette er en spennende mulighet for at vi skal få i gang litt aktivitet i klubbhuset vårt ^_^

Jeg vil personlig delta mellom 21:00-22:00 om jeg må sitte der alene! Håper mange dukker opp for å snakke, dele nyheter og kanskje litt gaming? (burnout? Worms?) mange muligheter i klubbhuset:)

Hvis vi holder mulighetene oppe vil vi kunne ha juletrefest,sommerparty m.m! Grip muligheten og bli med i Gamer.no sitt klubbhus :)

PS: Det ble ikke servert kaffe og kaker! Muligens vi graver fram litt pinnekjøtt på kvelden! -_-

Endret av Tullsau
Skrevet

Bra saker, tullsau! Vet ikke om jeg rekker 19 - 20, men vi får se.

Uansett veldig bra du arrangerer noe så tidlig. Kanskje det booster interessen :)

Toman85, SirKratos og jeg hadde en kort kosestund med musikk i klubbhuset tidligere i dag, takket være micen til Toman85 :p

Skrevet

ÅÅåå jeg skulle så ha vært der! Hadde vært konge og danse til tenker jeg :D Fant en dritt mic som jeg kan bruke, men den er elendig og jeg tror den funker dårlig da..

Skrevet

Tullsau, er det mulig å flytte det til litt senere på kvelden, hvis passer bedre for noen?

Hadde forresten vært kult joine tournament i MGO sammen andre i klubben :)

Skrevet

Hehe. Takk for det. Bra det falt i smak.

Jeg må bare beklage at jeg ikke dukket opp i kveld. Var noe som kom i veien. Hadde gleda meg skikkelig.

Another time though.

Skrevet

Jeg er med på både Tirsdag og onsdag, fredag tror jeg også kan gå bra. Forhåpentligvis kommer det litt flere enn sist gang :huh: Men hadde vært morro med en ny event ^_^

Skrevet

Meetup at the Clubhouse!

Party:

Fikser et lite meetup som vil foregå 20:00-21:00 April 28! Dette er en spennende mulighet for at vi skal slå rekorden i fra åpningsfesten. Det vil bli musikk og dans som vanlig ;)

Jeg vil personlig delta mellom 20:00-21:00! Håper mange dukker opp for å snakke, dele nyheter og kanskje litt gaming? (burnout? Worms?), mange muligheter i klubbhuset:)

Hvis vi holder mulighetene oppe vil vi kunne ha juletrefest,sommerparty m.m! Grip muligheten og bli med i Gamer.no sitt klubbhus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...