User5876321 Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Hei, hadde en flott tid med neverwinter nights 2, og lurer på om jeg skal kjøpe mask of the betrayer og storm of zenir. Lurer bare på, er disse laget som egene champaigns? Har en ranger som jeg spilte gjennom med, men vil gjerne prøve på nytt med en annen class, uten og måtte spille storyen om igjen. Så oppsumert: kan jeg starte på nytt med characters i de utvidelse eller er de laget for og spille videre med characteren du bruke i den "vanlige" champaignen?
Gjest Slettet+9812374 Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Mask of the Betrayer er designet for å fortsette med samme karakter, du begynner på level 18 eller noe slikt hvis jeg husker riktig. Storm of Zehyr er laget for nye karakterer. Du kan importere gamle, men da blir det veldig overkill
Kharan Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Du kan starte med nye karakterer i Mask of the Betrayer. Men, som sagt over, du kan også importere karakteren din fra NWN2s hovedkampanje. Storm of Zehir - tja, det vil neppe være særlig utfordring i de første 90% av spillet om du importerer karakterer der. Anbefaler Mask of the Betrayer pga god storyline. Storm of Zehir bærer preg av å være litt forsøksprosjekt og er ikke så vellykket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå