Nightmare1518 Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Hei, som titelen sier trenger jeg en god venstrehendt mus, som (selfølgelig) er god til og spille med. Noen tips eller forslag? Takk på forhånd! :rolleyes: Nightmare
Villanden Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 (endret) Har ingen erfaringer, siden jeg er høyrehendt, men denne ser ikke så ille ut. Eller denne fra Razer som er "teknisk utformet til å passe i begge hender." (ikke mine ord.) Fant disse to i denne posten på diskusjon.no Endret 12. april 2009 av Villanden
Zwink Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 må si at jeg ikke er venstrehendt, men det er en venn. Han bruker samme mus som meg, nemlig Razer lachesis. Den passer like bra for begge hender
ohboi Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Alle razer mus bortsett ifra deathadder er lagd for bruk av både høgre og venstrehendte. Ellers er det lite av venstrehendte mus i norske nettbutikker etter det eg kan se. Men om du kan greie deg uten tommelknappene kan du nok se etter hvilken som helst symmetrisk utformet mus.
Nightmare1518 Skrevet 12. april 2009 Forfatter Skrevet 12. april 2009 Noen som har noen erfaring med Roccat? Og tusen takk for god hjelp allesammen
Kvindøl Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Er venstrehendt og er fornøyd med Razer Diamondback etter mange års bruk.
fR13nd Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Noen som har noen erfaring med Roccat? Og tusen takk for god hjelp allesammen Har brukt Roccat Kone i døyt 3 mndr. nå og er ikke noe annet enn fornøyd, hadde et lite problem med den første fordi "pinnen" som holder musehjulet brakk, men det var en rask garantisak og fikk ny, ligger godt i (høyre) hånden og reagerer akkuratt som den skal god for både low-sense og high-sense spilling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå