Joakim vas Normandy Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Var vel aldri noen tvil om det, bare fullt av folk nektet å få det med seg.
Villanden Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Har virkelig fått øynene opp for Origins nå, og det er ikke så lenge til det kommer ut heller. Testet demoen av Risen, og fant ut at det ikke var noe for meg. Ser heller for meg at dette spillet til treffe blink, og vel så det.
teletubbiekid Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Personlig er jeg lei av dverger med skotsk aksent. Det at alver er undertrykt av mennesker er heller ikke dagligdags i de fleste rpg settings. http://www.youtube.com/watch?v=mS2pAvntfms Bare jeg som syns at det blir helt feil med dverger som snakker rent amerikansk? Hvorfor ikke? Jeg syntes det passet veldig bra og viser at Bioware lager et fantasy RPG med egen autoritet. Jeg mener det gir mer rom for dybde i dvergerasen at man ikke legger seg opp til den stereotypiske fremstillingen vi ser i stort sett alle spill i denne sjangeren. Og når ble det egentlig vedtatt at alle dverger er fra Skottland? Edit: At alvene ikke har rollen som en "overlegen" rase men er undertrykt av menneskene som posten over meg nevner mener jeg også er et positivt trekk. Denne sjangeren lider til tider litt av å blåkopiere Tolkien sitt univers. Grunnen til at jeg mener dverger bør snakke skotsk, gebrokkent engelsk eller lignende, er at det rett og slett høres baskere ut. Når jeg hører den rene, amerikanske uttalen fra traileren så tenker jeg Aragorn, glattbarberte menn i ridderutstyr og typiske "lawful good" karakterer. Det er like retarded som om de hadde fått dragene til å mjaue.
Vaenas Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 <<Mjau!>> Sa dragen, og teletubbiekid han løp for livet sitt.
Whigga Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 Anbefaler folka å sjekke ut Quick Looken på Giantbomb.com, er ingen spoilers bare 20-30min med gameplay. Spillet ser ganske vanskelig ut etter min mening.
Joakim vas Normandy Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 Har dere sett Sacred Ashes traileren? Synes den så dritfet ut. Den var visst ikke helt ferdig enda, men den var uansett awesome!
thadon Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Trodde egentlig ikke jeg kom til å kjøpre dette spillet, men etter å ha lest tråden blir jeg mer og mer overbevist. Tror jeg skal benytte meg av gamestops tilbud jeg. Når er lanseringsdatoen? 3\10?
PeanutButterJelly Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Det spillet her er et garantert kjøp for min del. Baldur's Gate spillene er jo legendariske og det tror jeg dette blir og! Herlig at det kommer fler og fler spill som fokuserer på en litt eldre aldersgruppe også. Så nå er det bare å tømme pungen og spille på! (ehh.. pengepungen)
Joakim vas Normandy Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Spillet har blitt utsatt til 3 Nov for USA og 5 Nov for resten. PS3 er uklart når vil bli utgitt. Spillet ser ut til å kunne gi deg en utfordring i Quick Looken Whigga nevnte, det er verdt det å sette av 20min for å se den mener jeg. Endret 10. oktober 2009 av Joakim Crichton
Zudrani Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Gleder meg som bare det Men noe jeg ikke helt har forstått: Spiller man en Char man lager selv og velger hvilken bakgrunns handling han skal ha, eller er man en ferdig laget Main Char som man ser på trailerene og det? Eller kan man velge mellom de alternativene? Jeg vil helst spille en ferdig laget en for jeg syns han var kul nok jeg x)
Miles Teg Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Slik det ser ut her, så ser det ut til at man kan velge mellom ferdige maler, og så endre på disse om man vil (ikke ulikt Fallout 3).
AltF4 Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 20 minutter med gameplay walkthrough courtesy of Giantbomb.com
Zudrani Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Ja jeg har sett man kan velge hvordan man skal se ut, men etter at jeg så på hjemme sia til spillet ble jeg litt i tvil om man kunne velge 2 ting http://dragonage.bioware.com/hero/ der er det delt opp i Grey Wardens og Origins Velger man da en av dem før man lager en char? For etter at jeg så denne traileren: (som er veldig awsome) http://www.gametrailers.com/video/e3-09-dragon-age/49794 så trodde jeg at man skulle være den personen og at de hadde laget spillet slik at det skulle fungere rundt han, men så ser jeg det med å velge først hvilken rase man skal være også velge hvilken bakgruns handling man skal ha, og så ble jeg i tvil om hvordan spillet kommer til å bli xD noen som kan hjelpe meg i dette?
Joakim vas Normandy Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Du velger mellom 6 bakgrunner, City Elf, Dalish Elf, Human Noble, Dwarven Noble, Dwarven Commoner og Mage. Alle disse vil være Gray Wardens. Du velger selv hvordan de ser ut.
Zudrani Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 ah... Takk for svar ^^ Da blir det Human Nobel Warrior på meg da x) Lite å velge mellom egentlig når de først skal ha det sånn :/
Villanden Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Kul quick look av giantbomb. Gleder meg mer nå, om det er mulig.
Joakim vas Normandy Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Det er flere forskjellige spesialiseringer inne i klassene, så du kan velge f.eks. å bli Templar om du er Warrior. Bedre slik enn å ha 50 forskjellige klasser imo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå