Gå til innhold

Mye ekstrainnhold til Dragon Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dragon Age vil bygges ut i årene som kommer.

 

Les mer

Ett av årets aller største lyspunkt! Dette har jeg ventet på i veldig mange år nå, skal bli en sann fornøyelse å følge med videre inntil jeg kan sette meg ned å spille det selv. Ventetiden brukes til Sacred 2.

 

EA som utgiver? Ja hvorfor ikke, så lenge de ikke maser på BioWare om å gi det ut så går nok det som det skal :)

Lenke til kommentar
EA som utgiver? Ja hvorfor ikke, så lenge de ikke maser på BioWare om å gi det ut så går nok det som det skal :)

 

Trenger du ikke være redd for. Det var EA som ville at DA:O skulle utsettes til høsten.

 

Kjenner at jeg klør etter å spille dette! Blir nok årets høydepunkt for meg.

 

Når det er sagt, stem på BioWare i http://www.escapistmagazine.com/forums/rea...age=108#1719606

Har vært maks 30 stemmer i forskjell de siste timene.

Lenke til kommentar
Dragon Age vil bygges ut i årene som kommer.

 

Les mer

Ett av årets aller største lyspunkt! Dette har jeg ventet på i veldig mange år nå, skal bli en sann fornøyelse å følge med videre inntil jeg kan sette meg ned å spille det selv. Ventetiden brukes til Sacred 2.

 

EA som utgiver? Ja hvorfor ikke, så lenge de ikke maser på BioWare om å gi det ut så går nok det som det skal :)

 

Virker som om i all hovedsak EA lar Bioware få all tiden de trenger. :) Dragon Age til høsten, og Mass Effect 2 tidlig 2010. Det er grunn til å glede seg!

Lenke til kommentar

Venter som f på det spillet her, vært så western rpg tørke de 2 siste åra at jeg blir gal. Orker ikke spille Jprg hele tiden heller. Men nå ser jeg lyset, Dragons Age origins, Mass effect 2, Nytt elder scrolls. wihi. Bra de vil holde spillet i gang lengst mulig, en ting er ihvertfall sikkert, jeg gleder meg !:)

Lenke til kommentar

Oi det var nytt, EA bashing... Er så innmari old ass, bare synd folk boikotter de nyskapende og kule IPene de kommer med. Dead Space og Mirror's Edge for å nevne et par, solgte langt svakere enn FIFA og Need For Speed Underground. Det står ikke på viljen til EA å utvikle noe nytt, men heller på viljen til folk å kjøpe det når det kommer.

 

EA er jo den store stygge ulven, men jeg spiller heller Dead Space og Mirror's Edge enn Wii Music og Animal Crossing: LGTTC som ikke bringer noe nytt til spillindustrien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...