Gå til innhold

Hva ville du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ville jeg henta potetgull og sett Mulan ofc :)

Hva ville du ha gjort om du satt fast i heisen i 14 timer hvor de bare sendte repriser av Hanna Montana?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dratt på avrusning.

Hva ville du gjort hvis du fikk valget mellom å ha valgfrie superkrefter i ett år (kan ikke helbrede) for så og dø, eller fortsette å leve som normalt?

Skrevet

Sannsynligvis dødd av fallet, kommer litt an på hvor det var over luften (land eller vann) og hvor høyt huset svevde.

Hva ville du gjort hvis du kunne dratt tilbake i tid, men ikke kunne dratt tilbake til nåtiden? Altså, du må dra til et sted i forhistorien, men du må bli der.

Skrevet

Ignorer denne posten.

Jeg ville brukt superkreftene til å helbrede meg.

Hva ville du gjort hvis du skulle på skolen/jobb/noe og huset var i luften?

Lest hva jeg skrev? :p

Skrevet

Skreket "NHOOOOEEEEEEEESSS!!1" og tatt det som en mann. Arsenikk og piller.

Hva ville du gjort hvis du våknet opp i en grevlinghule med MANGE sinte, sultne grevlinger?

Skrevet

Jeg ville fått panikk og prøvd å flykte. Om det ikke virket måtte jeg sansynligvis funnet meg i å bli spist opp.

Hva ville du gjort om du måtte velge mellom to alternativer:

1. Intens tortur i 24 timer. I etterkant ville du ikke husket noe. Du ville heller ikke hatt psykiske eller fysiske skader i etterkant.

2. Dødd smertefritt.

Skrevet

Hvis jeg hadde visst at det var "bare" 24 timer og uten noen form for dokumentasjon på det hadde jeg valgt 1.

Hva ville du gjort hvis du ble tatt som gissel i et bankran?

Skrevet

det vi gjør nå :D sitte og poste i spill forum <3

hva ville du gjort vist du var den eneste som kunne redda verden?

1. redda verden, uansett hva du måtte gjordt

2. satt deg ned med en cola og et spill og gitt f i jorda, dør jo snart uansett :p

Skrevet

Cola smaker æsj, så jeg går for nummer 1.

Hva hadde du gjort om du kunne gjøre hva du ville? (Dvs, ingen superkrefter eller noe sånt, men du har masse penger, du er ekstremt attraktiv, du må ikke på skole/jobb osv.)

Skrevet

Jeg ville sittet lenge å vente på at du skulle oppdatere posten, for å så stille et nytt spørsmål når jeg begynte å kjede meg,

Hva ville du gjort hvis du levde i en musikal?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...