Gå til innhold

GTA 4 movie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, du kunne kanskje informert litt mer om hva det er, annet enn bare en link. ;)

 

Uansett, har sett filmen nå, og må si at den var ganske så god. Sett bort fra at historien ikke akkurat er Oscar-materiale, og at du har SoaD i soundtrack'et (SoaD passer generelt ikke til slike filmer, med mindre du har en syk rask klipping med eksplosjoner og skyting hvert eneste sekund), så var det mye bra i denne. Spesielt klippingen og vinklene du har brukt er over par. Lo særlig da du traff den ene løpende fyren med jaguaren etter at du hoppet over trappa.

 

Hvordan fikk du forøvrig til å endre vinklene slik? Har ikke snøring på film-laging i GTA4, jeg.

Lenke til kommentar

En standard politijakt som er mye morsommere å spille selv enn å se på andre gjøre det. Ikke så jeg noe sammenheng med telefonsamtalen på begynnelsen heller.

 

Likevel, det var til tider ganske kult redigert og bra kjøring. Det ødelegger imidlertid en del at du bommer på hopp og gjør mye annet merkelig, som for eksempel å faile totalt med helikopteret. Høydepunktet var 180 graders svingen hvor du tok ut en politibil og fortsatte å kjøre. ;)

Lenke til kommentar

GTA4 har et eget redigeringsprogram som gjør det veldig enkelt å skifte kamera vinkler

 

jeg vet at det er en del kjedelig partier i filmen blant annet helikopterturen og bilkjøringen midt i filmen, men at jeg bommer på hopp er helt feil.

 

 

har oppdatert filmen litt

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...