Gå til innhold

2.70 kommer i dag


Anbefalte innlegg

Idag annonserte Sony innholdet i den nye FW oppdateringen som kom i dag, 2.70.

Trykk på spoiler taggen for listen over nye funksjoner:

Skjul
Chat rom: Er snakk om text chat, ikke voice. 16 stykker kan være i samme chatte rom, man kan ha 3 rom gående samtidig. Funker in-game. (resten er kopiert fra PS Blog)

 

Friends list on the XMB (XrossMediaBar)

 

* Sort your friends via their online status

* Attach larger files to the messages you send to your friends (file size will increase from 1MB to 3MB)

 

Video delivery service on PlayStation Store

 

* Video files you’ve purchased from the PlayStation Store can be backed up to an external storage device and then restored to PS3’s internal hard drive for playback – so you can clear up space on your hard drive and then restore the video anytime in the future

* Videos you’ve purchased for PSP (PlayStation Portable) system can now be transferred to PS3 for playback

 

Som King of Universe sier, så kommer det også opp hvor lang tid det er igjen på downloads.

 

Jeg hadde jo håpet på in-game private chat, men men :)

Endret av MooseOnTheRun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går også fortere å se "gamercard" til andre. Virker som om det vises etterhvert som det alstes ned nå, ikke at alt kommer når det er klart.

Og hvis du sammenligner trophies, så kommer de spillene som du (eller den andre) ikke trophies i ikke med 0%, men med en "-". De spillene som ingen av dere har trophies i komemr selvfølgelig ikke opp :)

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

Synes dette var en bra update jeg! Klipp og lim fungerer nesten perfekt og veldig artig med chatterom. Får teste nettleseren litt mer snart også og se om jeg merker noen forskjell på farten. Pleier egentlig altid å gå inn på Linux hver gang jeg skal surfe. Mye diggere å bruke Opera :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...