Gå til innhold

Prøv Age of Conan gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette skulle de gjort for lenge siden.

Spesielt skulle de sendt ut en trial til alle som allerede har en konto i spillet, for å bevise at de faktisk har forbedret spillet.

 

Folk som alt spiller spillet trenger vel ingen trial? Dessuten har de jo alt tilgang til å sende ut gjestepass. :)

 

 

Restriksjonene på trial-kontoene er som følger:

trial accounts have some restrictions to them, the most noticeable are inability to trade with others, restrictions to use public channels, inability to post on forums and inability to send in-game mail.

 

Jeg kan forstå at det ikke skal være mulig å trade / sende mail i spillet. Men blokkere tilgangen til public channels? Det var da svært så asosial oppførsel funcom inviterte til.

Lenke til kommentar
Dette skulle de gjort for lenge siden.

Spesielt skulle de sendt ut en trial til alle som allerede har en konto i spillet, for å bevise at de faktisk har forbedret spillet.

 

Folk som alt spiller spillet trenger vel ingen trial? Dessuten har de jo alt tilgang til å sende ut gjestepass. :)

Han mener nok oss som prøvde spillet i starten, men slutta av forskjellige grunner. Så kan de vise at de har et ordentlig spill ute på markedet. Så vi slipper å levle opp en ny slave. Når man først har levla gjennom det startområdet så holder det. Tørr ikke å tenke tanken på de som har klart seg gjennom der 4-5 ganger.

Lenke til kommentar
Han mener nok oss som prøvde spillet i starten, men slutta av forskjellige grunner. Så kan de vise at de har et ordentlig spill ute på markedet.

 

Ah, stemmer. Høres veldig fornuftig ut, husker selv at jeg var veldig imponert over tutorual-området totage, bugs og andre irritatsjonsmomenter kom først senere ut i spillet.

 

Trøsten får være at du slipper unna med ca en hundrelapp for å kjøpe en ny prøvemåned :)

 

Jeg må oppriktig innrømme at jeg savner AoC, men mangelen på sluttspill-innhold og buggete pvp gjorde sitt. Nå som det er kommet inn noen flere instanser, utstyr har blitt bedre balansert og flere pvp bugs fikset, så frister det å aktivisere kontoen igjen.

 

Forutsatt at det fortsatt finnes spillere..

Lenke til kommentar
Det er en hel verden av spillere der ute som aldri har spilt Age of Conan, og vi ønsker at de skal få oppleve det hundretusenvis av spillere har opplevd før dem, sier Morten Larssen

 

Er det irritasjon, misnøye og skuffelse han mener? Trodde Funcom hadde fått nok pepper i det siste..

Lenke til kommentar
Han mener nok oss som prøvde spillet i starten, men slutta av forskjellige grunner. Så kan de vise at de har et ordentlig spill ute på markedet.

 

Jeg må oppriktig innrømme at jeg savner AoC, men mangelen på sluttspill-innhold og buggete pvp gjorde sitt. Nå som det er kommet inn noen flere instanser, utstyr har blitt bedre balansert og flere pvp bugs fikset, så frister det å aktivisere kontoen igjen.

 

 

Hvordan er gear ubalansert? og hva mener du med buggete pvp?

Lenke til kommentar
Det er en hel verden av spillere der ute som aldri har spilt Age of Conan, og vi ønsker at de skal få oppleve det hundretusenvis av spillere har opplevd før dem, sier Morten Larssen

 

Er det irritasjon, misnøye og skuffelse han mener? Trodde Funcom hadde fått nok pepper i det siste..

 

Har faktisk blitt endel bedre, pepperen har blitt mindre tilstedeværende. Startet opp igjen for ikke så lenge siden, da hadde de fikset mesteparten av tingene jeg irriterte meg over.

Lenke til kommentar
Er det mulig å få disse gratisdagene på en allerede eksisterende konto? Frister ikke spesielt å begynne fra scratch. Jeg vet at starten er knallgod, jeg vil se om fortsettelsen har blitt like god.

 

Samme lurer jeg på, prøver det gjerne om de gir meg 7 gratis dager, men å starte på nytt uten å kunne chatte ble veldig raskt mye mindre fristendet.

Lenke til kommentar
Hvordan er gear ubalansert? og hva mener du med buggete pvp?

 

Gear -og da spesielt bruken av gems / sockets- har vekslet mellom å være ubetydelig og altavgjørende i pvp. Jeg skal innrømme at jeg mistet interessen tidlig i pvp-delen, men AoC-forumet og patchnotes får meg tro at den legendariske middelveien nå er funnet. Med buggete pvp tenker jeg primært på siege battles. Alt fra uovervinnelige katapulter og byggninger, til vegger en kan gå gjennom og spawnpoints som forsvinner :)

Lenke til kommentar
Hvordan er gear ubalansert? og hva mener du med buggete pvp?

 

Gear -og da spesielt bruken av gems / sockets- har vekslet mellom å være ubetydelig og altavgjørende i pvp. Jeg skal innrømme at jeg mistet interessen tidlig i pvp-delen, men AoC-forumet og patchnotes får meg tro at den legendariske middelveien nå er funnet. Med buggete pvp tenker jeg primært på siege battles. Alt fra uovervinnelige katapulter og byggninger, til vegger en kan gå gjennom og spawnpoints som forsvinner :)

 

Jepp dette har vært store problemer. Men Funcom har funnet en løsning på disse problemene. Gems får en rewamp nå i neste patch (kommer om 2-3 uker) og det eneste problemet med siege er at man til tider kan få irriterende lagg.

 

Men de som ikke har spilt spillet etter patch 1.4 burde virkelig prøve det igjen, spesielt etter at 1.5 har kommet.

Lenke til kommentar

Quote fra artikkel:

 

– Tiden har endelig kommet for å åpne slusene. Det er en hel verden av spillere der ute som aldri har spilt Age of Conan, og vi ønsker at de skal få oppleve det hundretusenvis av spillere har opplevd før dem, sier Morten Larssen

 

 

At spillet er fult av feil ? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...