mcgroven Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Rare er straks klare med mer innhold til Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts Les mer
Laland Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Det blir altså stop'n'swop elementene fra Banjo-Tooie som var brukt for å få enkelte ferdigheter i spillet som overføres til Nuts&Bolts? Vet dere om DLC'et til N&B kreves for å gjøre det? Vet ikke om jeg kjøper det med det første, men Banjo-Tooie er et garantert must-have fra dag èn!
ShampooMacTavish Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Hvordan visste jeg at Laland ville poste her? :rolleyes: Men allikevel... Jeg klarer ikke ta noe seriøst i dag. Regner med at dette er sant, men jeg tar alt med en klype salt.
Laland Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Fordi Laland er hardcore Banjo-fan. DLC'et ble avslørt igår, og Banjo-Tooie ble annonsert for en påske-slipp allerede i februar.
xXZorroZorXx Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Banjo-Tooie skal selvsagt kjøpes ja ^^ Tror ikke Nuts&Bolts blir kjøpt, desverre.. Likte ikke demoen over hodet..
Aerow Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Skal kjøpe updaten med engang den kommer! Blir nok kjøp på Banjo-Tooie også. Så deilig at man får bonus i Nuts & Bolts ved Banjo-Tooie. Nå får jeg bare ikke håpe at dette er en aprilsnarr.
RomTorsk Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Kjøpte nesten Nuts & Bolts for en stund siden, fordi jeg elsker slike kreative spill ^_^ Men etter å ha prøvd demoen styrte jeg unna på grunn av irriterende og repetitiv bakgrunnsmusikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå