Gå til innhold

Gammelt flyspill, husker ikke tittel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spilte et flyspill, sikkert rundt 6-7 år siden der man kunne bygge sitt eget fly med blueprints. Man kunne velge hva slags motorer og hva slags våpen en skulle fly med. Basen var i form av et stort hindenburg-aktig fly. Jeg spilte en demo bare så husker ikke så mye mer.

Husker ikke hva det het, er det noen som vet?

Tusen takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Var ikke Crimson Skies vel?

Ganske sikker på at det er Crimson Skies jeg også ja. Husker jeg spilte det spillet mye. Var jo kjempeartig. Og det at man kunne velge motor og våpen på flyene, og dermed skape den perfekte balanse mellom våpenkraft og motorkraft var jo konge. Det har knapt eksistert et bedre kampfly-spill en Crimson Skies. Herlig spill, rett og slett herlig spill.

Skrevet
Var ikke Crimson Skies vel?

Ganske sikker på at det er Crimson Skies jeg også ja. Husker jeg spilte det spillet mye. Var jo kjempeartig. Og det at man kunne velge motor og våpen på flyene, og dermed skape den perfekte balanse mellom våpenkraft og motorkraft var jo konge. Det har knapt eksistert et bedre kampfly-spill en Crimson Skies. Herlig spill, rett og slett herlig spill.

Er enig om du legger "arcade" til kampfly spill ;)

Skrevet

For all del. Noen av stuntsene som utføres i spillet er ikke akkurat realistiske. Ikke er fysikken noe særlig heller. Men den har jo ganske god skademodell da. At dumdum-kuler ødelegger panseret på flyet fortere en vanlige ammunisjon er jo et eksempel på det. Men flyenes fysikk er nok ikke av det mest realistiske nei. Men artig for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...