Gå til innhold

[innlegg.no] Serieprat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett de tre første episodene av Firefly nå. Jeg var oss onkelen min så snakket vi om Sci-fi så sa jeg att jeg ikke hadde sett Firefly, da ropte han ''MARATHON!!!11111!!1!''. Jeg orker alldri å se mere en tre episoder av en serie før jeg må se noe annet, men ble litt hekta på serien. Hadde egentlig lyst til å se mer etter tredje episoden, men da var klokka tolv. Det var midt i blinken for meg, Humoristisk Sci-Fi med en liten vri :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var bare en måte å si at jeg likte serien på. Liker veldig godt hvordan Joss Whedon har blandet Sci/fi med western. Samtidig som han har beholdt den fine humoren han er så kjent for. Samt kinesisk banning. ^_^ Du kan virkelig kjenne deg igjen i serien, og jeg skulle virkelig ønske den ikke hadde blitt kansalert.

Skrevet

Jeg trenger tips til neste serie jeg skal se. Jeg er på jakt etter sci-fi. Gjerne noe med like god dybde som Battlestar Galactica. Har sett Stargate, Doctor Who (+ Torchwood og Sara Jane..).. Har også sjekket ut Firefly, men falt ikke så veldig for det..

Har sett en del Star Trek også.. Noen som har noen tips? =)

Gjerne noe som ikke er alt for gammelt..

Skrevet
Star Trek og Stargate spin-off seriene?

Har sett Stargate Atlantis også.. Det er vel den eneste Stargate spin-offen som har kommet enda.. Universe skal vel starte i Oktober..

Star Trek er jeg egnetlig ikke noen stor fan av, desverre..

Skrevet (endret)

Sett alle 5 sesongene av House nå, fordelt over 3 uker, kan ikke huske å ha vært så avhengig av en serie siden sesong 1 av Lost.

Fantastisk gjennomført.

Endret av Vaine
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Er The Singing Detectives kjent for noen? Så at jeg hadde det liggende, lurer litt på hva det er.

Skrevet (endret)

Pre-airen til Dexter jeg anskaffet var dessverre av veldig lav kvalitet :( Hvis noen finner/har funnet en som er fin-fin, send meg gjerne en PM :)

Endret av Joananas
Skrevet

Tror jeg skal vente til alle episodene har kommet ut før jeg begynner å se. Vil ha muligheten til å fortsette til neste episode hvis det blir spennende, som jeg tror det blir. Gjorde det ifjor, og det funket fint.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Det beste med å se serier er å vente en ukes tid før du ser neste imo. Hater det, men elsker det også.

Skrevet

Det blir som en liten julaften når en ny episode kommer ut, det skal jeg si meg enig i. Jeg får se når det begynner å bli blest rundt serien om jeg ikke plukker det opp og begynner å se.

• 2 uker senere...
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Har sett 4 episoder av Pushing Daisies. Elsker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...