Gå til innhold

Mods til Oblivion/Morrowind


Anbefalte innlegg

Her setter vi opp mods som vi liker og som vi synes andre brude få vite om. Det er jo selfølgelig lov til å poste egne mods..

 

Til å begynne med legger jeg ut to som er must å ha:

 

Male Body Replacer

 

og

 

HG eyecandy (female body replacer)

 

Disse modsene er for de som har lyst til å lasta ned alle mulige typer modder som har med fjes og armor. De aller fleste armor mods bygger på disse..(men mods vil funke uansett om fyren som har laga den ikke brukte de to ovenfor)

 

PS. håper å få i gang en god tråd her så får vi utnytta Oblivion til det ytterste :D

 

EDIT: Du får valg om å bruke naken eller med klær på. Dette er valgfritt! men man må registrere seg for komme forbi det derre "Adult-content warning", jeg vet ikke om noe sted man får lasta det ned uten dette..

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Thieves arsenal - gir muligheten til å skaffe en del thief-inspirerte verktøy pluss noen andre greier,moro om man spiller en character av det slaget.

Alternative start arrival by ship - for å slippe å spille igjennom introen hver gang man vil lage en ny character.

Keychain - Enkel liten ting som rydder litt opp i sekken

 

Er forresten mange gode mods, og jeg synes at bl.a. en mod som forandrer på creatures og level-opplegget er uunnværlig. Er bare så lenge siden jeg har spilt at jeg ikke lenger husker hvilke jeg brukte :p

Lenke til kommentar

Har ikkje link, men google eller søk på tesnexus så finn du dei(kan leggje inn link viss folk ikkje finn dei, noko eg trur alle skal klare):

 

Castle Ravenpride: Genial mod! Questet er veldig gøy, og det beste av alt er at du får ein genial armor og ein merchant med nesten 10.000 Septims!

 

Natural environments: Gjer verda mykje betre.

 

Carry all you want: Er kanskje litt juks, men eg hater å ikkje kunne bære alt eg vil bære.

 

Lost Spires: Er nokre gøye quest der, og dungeonsene er verkeleg creepy.

Lenke til kommentar
Thieves arsenal - gir muligheten til å skaffe en del thief-inspirerte verktøy pluss noen andre greier,moro om man spiller en character av det slaget.

Alternative start arrival by ship - for å slippe å spille igjennom introen hver gang man vil lage en ny character.

Keychain - Enkel liten ting som rydder litt opp i sekken

 

Er forresten mange gode mods, og jeg synes at bl.a. en mod som forandrer på creatures og level-opplegget er uunnværlig. Er bare så lenge siden jeg har spilt at jeg ikke lenger husker hvilke jeg brukte :p

 

Likte det med Thieves Arsenal veldi godt!

 

Har et off-topic spørsmål. Når man går inn på den keychain linken og ser det første bildet der.. Hvorfor er den menyen rød?? :o

Lenke til kommentar
Thieves arsenal - gir muligheten til å skaffe en del thief-inspirerte verktøy pluss noen andre greier,moro om man spiller en character av det slaget.

Alternative start arrival by ship - for å slippe å spille igjennom introen hver gang man vil lage en ny character.

Keychain - Enkel liten ting som rydder litt opp i sekken

 

Er forresten mange gode mods, og jeg synes at bl.a. en mod som forandrer på creatures og level-opplegget er uunnværlig. Er bare så lenge siden jeg har spilt at jeg ikke lenger husker hvilke jeg brukte :p

 

Likte det med Thieves Arsenal veldi godt!

 

Har et off-topic spørsmål. Når man går inn på den keychain linken og ser det første bildet der.. Hvorfor er den menyen rød?? :o

Han bruker DarNified UI

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor man finner den modden som gjør at man ikke behøver å loade hele imperial city som gjør at dørene bare åpner seg og så er man der?? jeg så den igår men hadde ikke tid da, så nå har jeg lett lenge, men finner den ikke.. :wacko:

Heter ikke den open cities eller noe slikt? :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg lurer paa om noen kan jeg hjelpe meg aa finne en mod jeg hadde for lenge siden. Den fjernet highlevel armor som glass osv. fra creeps slik at det fungerte som en slags levelscaling mod. Man f0lte at man ble sterkere siden du fikk mye bedre armor enn de fleste andre.

Endret av Martino
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...